Heb je dit zelf geprobeerd door uit te loggen op het forum en dan als gast in de chat te kijken of en hoelang je naam dan nog blijft staan?
Ik heb dit gezien toen iemand zei de chat te gaan verlaten, omdat-ie naar bed ging. Die persoon moest er de volgende morgen namelijk weer vroeg uit.
Er werd op de chat afscheid genomen en ik ging met een ander nog een tijd door op de chat.
Al die tijd bleef de vertrokken persoon met eigen avatar afbeelding en naam in het chatscherm staan.
Ik ken deze persoon, dus ik weet dat deze ook echt is vertrokken, maar het lijkt dus alsof-ie er nog steeds is dan.
Op dit moment zie ik dat er in de chat werd gereageerd met "mmm" door @ Gast - 02 maart 2013, 11:06 uur.
Ik neem aan dat jij dat was Pola. Hoe dan ook, deze persoon lijkt dus nog steeds in de chat te zitten, terwijl er bij "Wie is online?" alleen ikzelf wordt aangegeven.
Die Gast in de chat moet dus al weg zijn. Maar in de chat staat-ie er nog steeds. .
Wat je dan nu nog steeds ziet is dit:
En het is nu 13:09 uur
Op dit moment heb ik de reactie van de Gast verwijderd.
Bij de chat staat ook dat deze om de 10 sec. wordt vernieuwd. Moet die vernieuwing misschien een vertrek uit de chat laten zien? En dat deze mogelijk niet goed werkt?