Bericht
door Bee » 06 jan 2006, 23:15
En daarmee wordt er met de hamer op de spijker geslagen.
Ik heb aan het aanpassen van de template ongeveer 3 uur gewerkt, maar dat heb ik ook elk aspect van die pagina aangepast. Ik heb meer dan de helft van de instellingen verplaatst, en opnieuw ingedeeld, en diverse gecategoriseerd. Zo bestaat bijvoorbeeld de avatarsectie nu uit 4 deeltjes (extern, upload, gallery, generator) waarvan alle instellingen om zijn gedraaid.
In totaal is er voor 8 kilobyte aan nieuwe code toegevoegd, en de overige 22 kilobyte is eigenlijk volledig omgegooid. Daarnaast is de configuratie die ik hier heb aangepast volgestopt met mods ( edit notes, XS navbar, Avatar Generator 2, Totally ERC en ERC, Last Visit, Personal Notes, Fully Integrated Shoutbox, Birthday Mod, Profiel gastenboek, ERC Birthday Cache, ezPortal, Forum Icons, Yellow Card Mod) en dat heeft natuurlijk al zijn uitwerkingen op de pagina.
Een tweede mogelijk probleem waarom ik voor subSilver eigenlijk opnieuw moet beginnen, is omdat dit is gemaakt op de template ca_aphrodite , en, indien je deze template nog niet kent, is een zeer afwijkende template.
Een derde probleem is dat er in deze versie hardcoded taal zit, en dat het daarom allemaal opnieuw geprogrammeerd dient te worden in de taalbestanden, en in het adminbestand. Ook daarmee ontstaat veel werk.
Bij wijze van uitzondering zal ik dubbelposten, en de code uit board_config_body.tpl plaatsen, en mensen die zin hebben met deze code de mod te maken, kunnen zich gewoon gemelden hier.
Laatst gewijzigd door
Bee op 06 jan 2006, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
... Maar ik modereer (nog) niet.