Huhmm kan fiapplepink.zip niet meer vinden op het forum?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Huhmm kan fiapplepink.zip niet meer vinden op het forum?
ik heb wat veranderd maar kan fiapplepink.zip niet meer vinden voorheen stond er een hele lijst, maar nu kan ik helemaal niets meer vinden.. hellup waar is het gebleven ?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
is dit sinds gisterenavond dan veranderd?
De zip file die ik had was groter volgens mij,, dit betreft alleen maar de buttons in het nederlands? hellup
-
wilde alleen maar de kleuren veranderen
Kij maar eens op mn forum wat heb ik in hemelsnaam gedaan wilde alleen maar de kleuren veranderen
Re: wilde alleen maar de kleuren veranderen
Linkje is misschien handigmakemeover schreef:Kij maar eens op mn forum wat heb ik in hemelsnaam gedaan wilde alleen maar de kleuren veranderen

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
hierbij de link
http://www.makemeover.org dit is de link,, ik heb het weer terug kunnen zetten, maar kan iemand mij helpen hoe ik de kleuren kan veranderen van het forum, het is nu knal roze maar wil graag meer kleuren welke bij onze site passen.
Met welk programma doe ik dat? en staat er ergens een verklarende woordenlijst met welke lijn wat is op het forum. ik doel hierop in het panel waar ik de kleuren kan wijzigen.
Met welk programma doe ik dat? en staat er ergens een verklarende woordenlijst met welke lijn wat is op het forum. ik doel hierop in het panel waar ik de kleuren kan wijzigen.
kun je gewoon met photoshop doen,
lees eens het artikel hoe maak ik een template daar staat wel nuttige info.
lees eens het artikel hoe maak ik een template daar staat wel nuttige info.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
-
Ik ben nieuwe buttons aan het maken, maar tekst is onscherp?
Ik ben nieuwe buttons aan het maken, maar tekst is onscherp? hoe kan dit ik maak dit met photoshop 7.0 ik open de orginele, maak de kleuren zoals ik ze wil plaats er dan een tekst in, en dat gaat het mis, het is dan erg onscherp. wie kan me hierin raadgeven ?
Re: Ik ben nieuwe buttons aan het maken, maar tekst is onsch
sla het niet of als gifmakemeover schreef:Ik ben nieuwe buttons aan het maken, maar tekst is onscherp? hoe kan dit ik maak dit met photoshop 7.0 ik open de orginele, maak de kleuren zoals ik ze wil plaats er dan een tekst in, en dat gaat het mis, het is dan erg onscherp. wie kan me hierin raadgeven ?
Waarom niet?berend11 schreef:sla het niet of als gifmakemeover schreef:Ik ben nieuwe buttons aan het maken, maar tekst is onscherp? hoe kan dit ik maak dit met photoshop 7.0 ik open de orginele, maak de kleuren zoals ik ze wil plaats er dan een tekst in, en dat gaat het mis, het is dan erg onscherp. wie kan me hierin raadgeven ?
De meeste buttons zijn .gif

gelieve on nuttige commentaar te besparen , dank bij voorbaat.lifeguard schreef:Waarom niet?berend11 schreef:sla het niet of als gifmakemeover schreef:Ik ben nieuwe buttons aan het maken, maar tekst is onscherp? hoe kan dit ik maak dit met photoshop 7.0 ik open de orginele, maak de kleuren zoals ik ze wil plaats er dan een tekst in, en dat gaat het mis, het is dan erg onscherp. wie kan me hierin raadgeven ?
kun je niet als fireworks kijken naar het resultaat. Mogelijks is een ander type bestand idd de oplossing. Mogelijks is jpg daarvoor beter.
Ik vond het wel nuttig.svennson schreef:gelieve on nuttige commentaar te besparen , dank bij voorbaat.lifeguard schreef:Waarom niet?berend11 schreef: sla het niet of als gif
kun je niet als fireworks kijken naar het resultaat. Mogelijks is een ander type bestand idd de oplossing. Mogelijks is jpg daarvoor beter.
Er is niks mis met een afbeelding als GIF opslaan :S
maar volgens de regels mag ik niet in discussie gaan.
En als je het niet nuttig vond, moet je even je reactie aanpassen.
Want hoe jij het zegt, krijg ik nog gelijk.
Snappie? nuttige reacties besparen!

-
tja wat moet ik hier mee
de orginele buttons zijn opgeslagen als gif, als ik ze open in photosop is het wel mooi scherp. maar zodra ik zel teks hierin toepas is het onscherp. Morgelijk dat het aan het lettertype legt. kan iemand mij vertellen welk lettertype is ?
Staat hij boven in photoshop naast lettertype ook op sharp??
-
ja heb ik gedaan, alles staat op scherp
Wellicht dat het het lettertype is ? grote, of mischien iets van de resolutie,, maar ik heb werkelijk geen idee.
http://www.makemeover.org/phpBB2/index.php is het resultaat te zien,, en ben ondertussen bezig met de kleuren te veranderen,, maar das een hele klus zie ik hahah..
http://www.makemeover.org/phpBB2/index.php is het resultaat te zien,, en ben ondertussen bezig met de kleuren te veranderen,, maar das een hele klus zie ik hahah..