Heel erg bedankt dat je nu de moeite neemt om te antwoorden!Beste fam-band,
Je gedrag stoort ons zeer. Je eerste topic werd gesloten vanwege de Show-Off regels, de dag erna open je een nieuwe, die ook gesloten werd. Drie uur daarna open je nummer 3 in Styles Support die ook gesloten werd vanwege het reclame gehalte en tien minuten daarna open je exact hetzelfde topic opnieuw.
Je speelt duidelijk een spelletje met ons, en we willen dat je daarmee stopt. Het zou je nu toch onderhand duidelijk moeten zijn dat je forum nog niet genoeg is aangepast voor een plek in de show-off, en als je werkelijk commentaar wilt hebben op je stijl om deze verder te kunnen verbeteren zal je het toch echt anders moeten leren brengen. Je hebt nu je krediet verspeeld.
Bvd,
Het phpBB.nl Team
Alleen een beetje jammer dat het nu pas is, mischien als je dat gelijk duidelijk had gedaan in mijn eerste topic dat ik niet nogmaals een nieuw topic moest openen. Als je mijn goedbedoelde topic dicht gooit zonder ook maar 1 zinnig antwoord te geven waar je dat doet.
Als ik een topic opent in showoff En mijn topic dicht gegooid word met als reden ?
nu heb ik dat meteen gedaan.gesloten, lees aub de showoff regels
hier lees ik dus dat je geen link mag plaatsen naar een forum wat niet een standaard template heeft, oke snap ik maar dat heb ik dus niet. en trouwens wie bepaalt dat? De een vind een ander kleurtje al niet meer standaard en voor de ander moet hij totaal verbouwd zijn en niet meer te herkenen. Als ik hierna opnieuw een topic opent krijg ik van jouw dit antwoord:In dit forum is het toegestaan om een link naar jouw eigen forum te plaatsen, echter zijn hier een aantal voorwaarden aan verbonden:
Geen forum met een standaard subSilver of andere standaard templates.
Geen forum met een standaard portal.
Geen forum met één of meer standaard aangebrachte mods.
Onder standaard wordt verstaan, templates, portals en/of mods die zo te downloaden zijn en zonder eigen opvallende wijzigingen zijn aangebracht/toegepast.
Geplaatste berichten die niet aan deze voorwaarden voldoen worden zonder mededeling gesloten.
Dus open ik netjes een nieuw topic in styles support en ook dit gooi je dicht?Je forum was hier ook al gesloten, dus gaat deze ook op slot. Open aub geen derde topic, dit is zeker niet de bedoeling hier. Als je vragen hebt over het aanpassen van je forum en/of template, kan je die stellen in Support, Mod Support of Styles Support.
en nu geef je als reden reclame??? nou sorry hier is het me echt niet om te doen ik vraag gewoon meningen wat er van gevonden word.
Ik vindt dit echt geen behandeling van phpbb.nl En zeker niet van jouw! Een jaar geleden was je zelf ook niet zo strikt!!