phpBB is onveilig
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

tja
dit is wat men noemt en nutteloos topic iedereen uitgenomen step4 weet dat phpbb behoorlijk veilig is
hehe
ja eigenlijk wel waar
slaap kindje slaap
daarbuiten zitten onveilige phpbb forums .....
slaap kindje slaap
daarbuiten zitten onveilige phpbb forums .....
dit is het andwoord wat ik kreeg ze geven me gelijk
Gud schreef:No piece of software is 100% safe.step2 schreef:Hello. I am from Holland. On the dutch phpBB Forums(http://www.phpbb.nl) we have a discussion about the phpBB security. I say that phpBB is not 100% safe, but a moderator of that board, WebSiteNet, says that it is true. Who is right?
Greets
nog n
niet duidelijk??
welk woord begrijp je niet ?
ook de stelling dat "phpBB 100% veilig is", is onzin. Veiligheid is relatief, je moet het vergelijken met de situatie waar het toegepast word en de risico's afwegen. Als er aangetoonde gaten zijn kan je zeggen dat iets onveilig is, andersom kan dat niet. Dan is het veilig tot het tegendeel is bewezen, maar als dan later blijkt dat er toch nog een bug in zat was het toen dus niet veilig. Garanderen werkt daarom niet.
ik denk niet dat het interessant is om te discusieren met iemand die zijn ongelijk niet wil toegeven
welk woord begrijp je niet ?
ook de stelling dat "phpBB 100% veilig is", is onzin. Veiligheid is relatief, je moet het vergelijken met de situatie waar het toegepast word en de risico's afwegen. Als er aangetoonde gaten zijn kan je zeggen dat iets onveilig is, andersom kan dat niet. Dan is het veilig tot het tegendeel is bewezen, maar als dan later blijkt dat er toch nog een bug in zat was het toen dus niet veilig. Garanderen werkt daarom niet.
ik denk niet dat het interessant is om te discusieren met iemand die zijn ongelijk niet wil toegeven
De reden dat er geen slot op komt is simpel: de discussie an sich kan interessant zijn, en is al zeker niet verboden. Veiligheid moet gewoon bespreekbaar blijven. Dat step4 geen normaal gesprek kan voeren staat daar los van.donny_nl schreef:Ik snap niet dat er geen moderator is die hier een slot op gooit ipv er serieus op in te gaan. Wat een slap *beep* allemaal zeg.
//edit
NeoThermic heeft net een zeer zinnig (en grappig

Step4, leer alsjeblieft eerst eens behoorlijk Nederlands voordat je een post typt.step4 schreef: zoals ik al zij ik heb het niet tegen jouw websitenet beweerd tot phpbb 100% beveiligt is en tegen hem heb ik het niet tegen jouw
zoals ik al zei, ik heb het niet tegen jou. Websitenet beweert dat phpbb 100% veilig is en tegen hem heb ik het, niet tegen jou.
Laatst gewijzigd door Donny_nl op 12 okt 2004, 18:50, 2 keer totaal gewijzigd.
redels
regegels voor discusieren
les 1 nederlands
= lees elkaars antwoord
max veilig is niet gelijk aan 100 %onhackbaar
les 1 nederlands
= lees elkaars antwoord
max veilig is niet gelijk aan 100 %onhackbaar
gepost door iemand van phpbb support teamOf course its not safe!
You could get RSI from using the fora too much!
You could cut yourself on the sharp edges of the download, or trip up over the size of the community.
Your fora could become so popular that the server overloads and explodes, killing people!
Eh, ok, In all seriousness, there are no secuirty issues currently reported for 2.0.10. As long as:
The actual server is secure
You are up to date
Your password isn't 'password' or some stupidly easy one to guess
Then you should be safe.
NeoThermic
//edit moos is me wat voor..
owjeej, dadelijk gaat hij deze site hacken en gaat hij smerige plaatjes posten onder WSN zijn naam...Stefkuh schreef:Even duidelijk, step4 kom eens met enkele bewijzen/argumenten waarom jij denkt waarom phpBB niet veilig is. Zonder die dingen te gebruiken die hier zijn gezegd. Dus terug naar het begin.

wat is je passwoor mss
ha step4
laat iets weten he als die goede en beer beveiliging van jouw er aan komt
hier alvast wat tips
http://www.wmcity.nl/artikelen.php?actie=bekijk&id=342
http://ww.google.be/search?hl=nl&q=curs ... %3Dlang_nl
laat iets weten he als die goede en beer beveiliging van jouw er aan komt
hier alvast wat tips
http://www.wmcity.nl/artikelen.php?actie=bekijk&id=342
http://ww.google.be/search?hl=nl&q=curs ... %3Dlang_nl
Natuurlijk is het niet veilig!
Je zou RSI kunnen krijgen!
Je zou jezelf kunnen snijden aan de randen van de download, of vallen over de grootte van de gemeenschap.
Je forums zouden zo populair kunnen worden dat de server ontploft en er mensen doodgaan!
Eh, oke, Serieus, er zijn geen veiligheidslekken im 2.0.10. Zo lang als:
1. De server veilig is
2. Je up to date bent
3. Je wachtwoord niet makkelijk te raden is.
Da zou je veilig zijn.
NeoThermic
hier in zecht i tot phpbb niet 100% beveilicht is maar tot als je die dingen opvolgt tot het dan wel veilig is ik had dus gelijk tot het niet 100% veilig is zoals websitenet zij dus er kan een slotje op
Je zou jezelf kunnen snijden aan de randen van de download, of vallen over de grootte van de gemeenschap.
Je forums zouden zo populair kunnen worden dat de server ontploft en er mensen doodgaan!
1. De server veilig is
2. Je up to date bent
Da zou je veilig zijn.
NeoThermic
hier in zecht i tot phpbb niet 100% beveilicht is maar tot als je die dingen opvolgt tot het dan wel veilig is ik had dus gelijk tot het niet 100% veilig is zoals websitenet zij dus er kan een slotje op
Nee, je zegt nog steeds dat phpBB niet veilig is, maar je maakt het zelf niet veilig. Dus het is niet phpBB's schuld maar die van jezelf.step4 schreef:Natuurlijk is het niet veilig!
1. De server veilig is
2. Je up to date bent
Da zou je veilig zijn.
NeoThermic