phpBB is onveilig
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

doe nou niet of dat je slim bent... en dat slotje? omdat je gelijk hebt of wat.step4 schreef:ik zeg toch phpbb is niet 100% veilig maar als je die dingen opvolgt wachtwoord en zo tot het dan wel veilig is nog steeds niet 100% maar wel veilig genoeg dus een slotje
ga toch weg, je hebt totaal geen gelijk.
en leer eens typen, snap je zin maar half.
en leer lezen wat andere zeggen of koop een (betere) bril
nee
nee hij heefd geen gelijk maar durft het niet toe te geven ...
en slotje ??
als mensen nu nog een reactie willen geven over wat hier gezegt is ...
svennson
en slotje ??
als mensen nu nog een reactie willen geven over wat hier gezegt is ...
svennson
-
bij mij niet ben allweer ge hack en ik kap er nog ens mee als het zo door gaat kap ik er mee kan iemand me helpen stuur ff een PM alfast bedankt

kijk ook eens mij site http://www.mxforum.nl.tt
- WebSiteNet
- Contacteer:
pffff, ik heb iets gemist!
Mensen, mensen. Jullie willen niet weten hoe erg ik hier in de slappe lach lig!
Ik ben een uurtje sporten en er komen gelijk 5 pagina's bij.
Zoals ik al zei, step* leest net zo goed als hij schrijft.
"Plotseling" heb ik gezegd dat phpbb 100% veilig is en dat het niet te hacken valt. Zoals altijd verdraait stepje de feiten weer. Ga zo door jongen, dan zal je ver komen in de maatschapij!
Ff zonder grappen, ik heb niet gezegd. Ik heb gezegd dat hij op schaal maximaal scoort maar dat is ook maar relatief. Zoals NeoThermic al zei, je kan rsi krijgen, je computer kan er mee stoppen omdat er te veel mensen gepost hebben. Je kan scheel worden van het te veel naar dat beeldscherm staren etc. etc. etc.
Het is nu meer meer iedereen tegen step*.
Ga door mensen, Ik vind dit zeer vermakend!
Mensen, mensen. Jullie willen niet weten hoe erg ik hier in de slappe lach lig!
Ik ben een uurtje sporten en er komen gelijk 5 pagina's bij.
Zoals ik al zei, step* leest net zo goed als hij schrijft.
"Plotseling" heb ik gezegd dat phpbb 100% veilig is en dat het niet te hacken valt. Zoals altijd verdraait stepje de feiten weer. Ga zo door jongen, dan zal je ver komen in de maatschapij!

Ff zonder grappen, ik heb niet gezegd. Ik heb gezegd dat hij op schaal maximaal scoort maar dat is ook maar relatief. Zoals NeoThermic al zei, je kan rsi krijgen, je computer kan er mee stoppen omdat er te veel mensen gepost hebben. Je kan scheel worden van het te veel naar dat beeldscherm staren etc. etc. etc.
Het is nu meer meer iedereen tegen step*.
Ga door mensen, Ik vind dit zeer vermakend!

kijk de poll,
Ik zou graag willen weten wie dit heeft gepost en willen weten waar dan de beveiligings lekken in zaten
Voor de rest vind ik dit best wel een grappige discussie
Code: Selecteer alles
ik heb phpbb zodanig verbouwd tot het nu wel veilig is 5% [ 1 ]
Ik zou graag willen weten wie dit heeft gepost en willen weten waar dan de beveiligings lekken in zaten
Voor de rest vind ik dit best wel een grappige discussie

Hij zegt dat hij dislexie heeft.WebSiteNet schreef:Zoals ik al zei, step* leest net zo goed als hij schrijft.

Je reageerd er nu zelf ook in, er word nogal wat onzin er tussen gespamt, want ik had graag van Step4 geweten waarom hij vind dat phpBB onveilig is en dat hij met argumenten komt en of bewijzen. Want dat zie ik hier nergens.WebSiteNet schreef:Ga door mensen, Ik vind dit zeer vermakend!
Dat vroeg ik hem ook al meerdere malen, reken er maar niet op dat je die nog van hem krijgt.Stefkuh schreef:Je reageerd er nu zelf ook in, er word nogal wat onzin er tussen gespamt, want ik had graag van Step4 geweten waarom hij vind dat phpBB onveilig is en dat hij met argumenten komt en of bewijzen. Want dat zie ik hier nergens.WebSiteNet schreef:Ga door mensen, Ik vind dit zeer vermakend!