Kan iemand voor mij een heel forum uploaden en dan mij root admin maken
PHpbb forum maken
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

PHpbb forum maken
Ik wilde een nieuw forum maken met zelf alles te uploaden maar het werkte niet.
Heb je http://www.phpbb.nl/install_phpbb.php gelezen, en zo ja, wat lukt er niet?
... Maar ik modereer (nog) niet.
Het lukte me nu weer maar als ik het wil uploaden werkt het niet.
maar ik doe het met wyger hoe moet het dan?
Ik heb de nederlandse paketten al precies hoe dat in die read-me staat gedaan maar als ik het wil uploaden lukt het niet.Dan komt er niks.Of moet ik eerst alles uploaden?en dan pas alle gegevens invullen?
maar ik doe het met wyger hoe moet het dan?
Ik heb de nederlandse paketten al precies hoe dat in die read-me staat gedaan maar als ik het wil uploaden lukt het niet.Dan komt er niks.Of moet ik eerst alles uploaden?en dan pas alle gegevens invullen?
Het is gelukt maar nu krijg ik dit bij mijn domein:
Warning: main(): Unable to access ./../extension.inc in /vhost/usr/rick15465/phpBB2/index.php on line 30
Warning: main(./../extension.inc): failed to open stream: No such file or directory in /vhost/usr/rick15465/phpBB2/index.php on line 30
edit:sorry voor dubbelpost maar anders zag niemand het.
Warning: main(): Unable to access ./../extension.inc in /vhost/usr/rick15465/phpBB2/index.php on line 30
Warning: main(./../extension.inc): failed to open stream: No such file or directory in /vhost/usr/rick15465/phpBB2/index.php on line 30
edit:sorry voor dubbelpost maar anders zag niemand het.
Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'db_rick15465'@'localhost' (using password: YES) in /vhost/usr/rick15465/phpBB2/phpBB2/db/mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /vhost/usr/rick15465/phpBB2/phpBB2/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /vhost/usr/rick15465/phpBB2/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Dat krijg ik als ik install doe ik kom bij het installatie scherm vul alles correct in en dan komt sit
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /vhost/usr/rick15465/phpBB2/phpBB2/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /vhost/usr/rick15465/phpBB2/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Dat krijg ik als ik install doe ik kom bij het installatie scherm vul alles correct in en dan komt sit