[KIJK] Golfforum gekoppeld aan golfsite
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Golfforum gekoppeld aan golfsite
Hallo allen,
Ik heb een forum gekoppeld aan een bestaande golfsite Golfprofessionals in Nederland. daarom moest het forum dezelfde layout hebben. Ik weet het, het is een bestaand maar aangepaste style.
Maar leer graag van jullie:
Even naar de site en klikken op rode button bovenin Golfdomein forum
http://www.golfprofessionals.nl
Ik heb een forum gekoppeld aan een bestaande golfsite Golfprofessionals in Nederland. daarom moest het forum dezelfde layout hebben. Ik weet het, het is een bestaand maar aangepaste style.
Maar leer graag van jullie:
Even naar de site en klikken op rode button bovenin Golfdomein forum
http://www.golfprofessionals.nl
Ik vind dit goed genoeg aangepast en je bent ook goed op weg, als je zegt dat het forum dezelfde layout moest hebben als het forum, denk ik dat je nog best wat meer kan overnemen. De header zou je precies hetzelfde kunnen maken voor op het forum met misschien wat andere knoppen.
Je bent nogmaals goed op weg! :thumb:
Je bent nogmaals goed op weg! :thumb:
site :
je logo is niet goed , in hoofdscherm moet je maar even je kader verkleinen ... ook vindt ik de buttons niet alles , je ziet ze in IE6 niet meer als je erover gaat
forum:
je kunt duidelijk zeer goed overweg met fireworks of photoshop of wat is het
prachtige site naar GFX , al moeten er nog wel enkele kleine dingetjes bij . Persoonlijk vindt ik het nog iets teveel van SubSivler hebben. maar dat komt wel goed ... ik zie het (lol)
mooie site .
grt svenn
je logo is niet goed , in hoofdscherm moet je maar even je kader verkleinen ... ook vindt ik de buttons niet alles , je ziet ze in IE6 niet meer als je erover gaat
forum:
je kunt duidelijk zeer goed overweg met fireworks of photoshop of wat is het

mooie site .
grt svenn
Een ding wat niet het forum zelf is, maar op de site. De rode knop naar het forum heeft grotere letters (en wijkt dus af) van de twee andere knoppen. Nu houd ik van uniformiteit, en dus zou ik zeggen, maak ze precies gelijk. Maar dat is je eigen keuze natuurlijk
En voor de rest is het forum mooi zacht

En voor de rest is het forum mooi zacht

... Maar ik modereer (nog) niet.