Heb er weer een gevonden, hier wordt ik moe van!!!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
hier is iig gepostPc 4 live schreef:http://www.start4u.nl/forum/viewtopic.php?t=72

Guess who's back..
- Carlo Claessen
http://leentjesweb.nl/forum/viewtopic.php?p=1267#1267
wordt vervolgd dus alleen de topic is verplaatst, ben blij om te zien dat deze topic nut heeft en dat jullie actief meehelpen met het "zoeken" en in ieder geval vermelden van.
wordt vervolgd dus alleen de topic is verplaatst, ben blij om te zien dat deze topic nut heeft en dat jullie actief meehelpen met het "zoeken" en in ieder geval vermelden van.
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
Ja wat zouden zij ervan vinden als je HET ultieme fotobewerkingsprogramma hebt gemaakt en je wilt er €200,- voor vragen en iemand zet et GRATIS op zijn site zonder copyright en hij zegt nog dat hij het zelf gemaakt heeft ook??!!! (OK een beetje overdreven voorbeeld, maar dat zouden zij toch ook niet willen? ik zou meteen een rechtszaak beginnen
nee serieus!!
)

Enjoy 

dus een copyright is alleen maar voor phpbb, voor een template niks nodig?
template heeft geen copyrights nodig?
template heeft geen copyrights nodig?
Er staat toch naast:"
Getoonde Stijl
Naam: subRed
Autheur: ktauber
Website: http://www.ktauber.com
Versie: 2.0.6
lijkt me op die manier ook wel duidelijk
Getoonde Stijl
Naam: subRed
Autheur: ktauber
Website: http://www.ktauber.com
Versie: 2.0.6
lijkt me op die manier ook wel duidelijk

- Sebastiaan2003
- Contacteer:
- Menace2Society
Ik had ook de naam van de template weggehaald ik heb het er inmiddels weer bijgezet. Toch moet ik zeggen dat een aantal van jullie wel wat overdrijven als het gaat om copyright!
Als een professioneel opgezette website die veel bezoekers trekt een copyright weghaalt is dat redelijk kwalijk te noemen! Maar een forum met nog geen 100 members die bij elkaar misschien zorgen voor 10 postst per dag kan ik me persoonlijk niet zo druk om maken!
Ik vind persoonlijk dat, als je wat leent, je best copyright kunt plaatsen! Ik dat dat subgrey een standaard template was maar dat bleek niet helemaal zo te zijn dus heb ik hem weer terug geplaatst.
Er wordt hier wel heel gezeurd over het niet plaatsen van copyright, maar kun je er wat aan doen? En wordt er daadwerkelijk ook wat aan gedaan door de mensen die het zich zo aantrekken?
Als een professioneel opgezette website die veel bezoekers trekt een copyright weghaalt is dat redelijk kwalijk te noemen! Maar een forum met nog geen 100 members die bij elkaar misschien zorgen voor 10 postst per dag kan ik me persoonlijk niet zo druk om maken!
Ik vind persoonlijk dat, als je wat leent, je best copyright kunt plaatsen! Ik dat dat subgrey een standaard template was maar dat bleek niet helemaal zo te zijn dus heb ik hem weer terug geplaatst.
Er wordt hier wel heel gezeurd over het niet plaatsen van copyright, maar kun je er wat aan doen? En wordt er daadwerkelijk ook wat aan gedaan door de mensen die het zich zo aantrekken?
Daar kan ik me persoonlijk ook niet druk om maken, ik ga dan ook niet elke website posten die ik tegenkom. Het punt is gewoon dat het niet zou mogen gebeuren, door niemand niet. Waarom zou je ook? Mensen zien toch dat het phpBB is en dat kleine regeltje neemt echt geen zeeën van ruimte in.Menace2Society schreef:Maar een forum met nog geen 100 members die bij elkaar misschien zorgen voor 10 postst per dag kan ik me persoonlijk niet zo druk om maken!
- Menace2Society
Precies, het kost je geen cent om die link te laten staan maar het forum levert je wel heel wat extra's op. Zo denk ik er dus ook over en de grote sites die er waarschijnlijk ook nog aan verdienen zouden aangepakt moeten worden...mosymuis schreef:Daar kan ik me persoonlijk ook niet druk om maken, ik ga dan ook niet elke website posten die ik tegenkom. Het punt is gewoon dat het niet zou mogen gebeuren, door niemand niet. Waarom zou je ook? Mensen zien toch dat het phpBB is en dat kleine regeltje neemt echt geen zeeën van ruimte in.Menace2Society schreef:Maar een forum met nog geen 100 members die bij elkaar misschien zorgen voor 10 postst per dag kan ik me persoonlijk niet zo druk om maken!
Maar de huis, tuin en keuken forums (waar er duizenden van zijn) kan ik me niet echt druk om maken...

- desert spider