Als je kijkt naar zijn typstijl hierboven, dan heeft het in ieder geval zijn oog-hand-coördinatie dramatisch aangepast!Derky schreef:16 bier is toch niets man, watje
Belangrijk
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Belangrijk
Binnen een half uur welDerky schreef:16 bier is toch niets man, watjepaul schreef:In dit geval, op dis moment, ken het nit. Na (Geloof,n ie skeer), 16 bier, ga ik neo op SSH ;p
Ja uhuh, 16 bier in 30 minuten, das meer dan 2 bier per minuut, dan zuip je jezelf letterlijk klem. 16 bier is niet direct heel veel, maar binnen 30 minuten is gekkenwerk, of je moet daarna 2 dagen uit kunnen slapen!paul schreef:Binnen een half uur wel
Helaas, moest vanmorgen gewoon weer naar schoolZero Override schreef:Ja uhuh, 16 bier in 30 minuten, das meer dan 2 bier per minuut, dan zuip je jezelf letterlijk klem. 16 bier is niet direct heel veel, maar binnen 30 minuten is gekkenwerk, of je moet daarna 2 dagen uit kunnen slapen!paul schreef:Binnen een half uur wel
-
JochemOnline
- Contacteer:
Praatjes..
16 bier in een half uur.. lukt je niet,, dan moet je gwn achter elkaar door drinken, en stel dat t lukt,, is 16 bier in een half uur wel veel.. en zul je er wel van onder ste boven lopen
16 bier in een half uur.. lukt je niet,, dan moet je gwn achter elkaar door drinken, en stel dat t lukt,, is 16 bier in een half uur wel veel.. en zul je er wel van onder ste boven lopen
• JochemOnline.nl •
Jij moet eens minder drinken, het is 1 bier in 2 minutenZero Override schreef:Ja uhuh, 16 bier in 30 minuten, das meer dan 2 bier per minuut, dan zuip je jezelf letterlijk klem. 16 bier is niet direct heel veel, maar binnen 30 minuten is gekkenwerk, of je moet daarna 2 dagen uit kunnen slapen!paul schreef:Binnen een half uur wel
Ik ga me in een hoekje zitten schamen, ja ik had toen ook wat bier gedronken...BetaDevil schreef:Jij moet eens minder drinken, het is 1 bier in 2 minuten
Ik zwaai maar even terugElbertF schreef:Ik ben bloedserieus, voor de eigenaar van de avatar zwaait er wat!
- Xanland
- Contacteer:
Het is mijn avatarElbertF schreef:Wil de eigenaar van deze avatar zich even melden in dit topic?
Ava wordt opgehaald via zo'n dynamisch PHP scriptje die de avatar daar laat zien van het user-id dat het plaatje bekijkt
En dat is belangrijk op een phpBB forum idd volgens de beheerders hier. 
-
JochemOnline
- Contacteer:
brandsrus schreef:En dat is belangrijk op een phpBB forum idd volgens de beheerders hier.
Ga dan naar phpBBservice.nl #zwaai
• JochemOnline.nl •
Fridge schreef:Ik zwaai maar even terugElbertF schreef:Ik ben bloedserieus, voor de eigenaar van de avatar zwaait er wat!
Xanland schreef:Het is mijn avatarElbertF schreef:Wil de eigenaar van deze avatar zich even melden in dit topic?
. Heb jullie helaas door
.
Ava wordt opgehaald via zo'n dynamisch PHP scriptje die de avatar daar laat zien van het user-id dat het plaatje bekijkt.
Als je het werkelijk door zou hebben, had je niet gezegd dat het jouw avatar was
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
En ben je nou schuldig als je de avatar NIET ziet? 
Opschepper !!paul schreef:Helaas, moest vanmorgen gewoon weer naar schoolZero Override schreef:Ja uhuh, 16 bier in 30 minuten, das meer dan 2 bier per minuut, dan zuip je jezelf letterlijk klem. 16 bier is niet direct heel veel, maar binnen 30 minuten is gekkenwerk, of je moet daarna 2 dagen uit kunnen slapen!paul schreef:Binnen een half uur wel
Binnenkort Phpbb2Support.nl ! voor al je problemen/mods etc voor Phpbb2
We zoeken nog leden !!
We zoeken nog leden !!
-
JochemOnline
- Contacteer:
Het meeste wat ik in korte tijd dronk was 15 bier in 2 uur.. En daar moest ik redelijk m'n best voor doen. 
2 Bier en 2, 3, 4, 8 of 10... ongeveer hier werd het zwart... cola berenburg, in iets van 3 - 4 uur.
doe ik niet weer, want zo dronken zijn is niet leuk vooral omdat je een week later alle sterke verhalen moet aanhoren, waarvan je dan denkt... was dat zo dan?
doe ik niet weer, want zo dronken zijn is niet leuk vooral omdat je een week later alle sterke verhalen moet aanhoren, waarvan je dan denkt... was dat zo dan?
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Of compromitterend beeldmateriaal dat de rondte doet bij je vrienden en collega's.. 
Dat was ik al gewend van de vorige bedrijfs feestjes......, en het stomme daarvan is, dat je je dat achteraf nog wel herrinnert.....ElbertF schreef:Of compromitterend beeldmateriaal dat de rondte doet bij je vrienden en collega's..
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."