Maak jullie forums gereed...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Maak jullie forums gereed...
Jij hebt ons lijstje nooit gezien. 

-
- Contacteer:
wist niet dat jullie een ander lijstje hadden
k nam gewoon t lijstje van het inschrijftopic aan 

Ik denk niet dat ik nog verder kan deelnemen.
Indien er geen nieuwe update van phpBB3.0 uitkomt voor dit weekend schakelen we waarschijnlijk over.
De styles zijn allemaal al aangepast, enkel moet nog de daadwerkelijke conversie gebeuren ...
Indien er geen nieuwe update van phpBB3.0 uitkomt voor dit weekend schakelen we waarschijnlijk over.
De styles zijn allemaal al aangepast, enkel moet nog de daadwerkelijke conversie gebeuren ...
Er zullen geen updates komen, we zitten nu in de Gold VersionTazmanian schreef:Ik denk niet dat ik nog verder kan deelnemen.

Voormalig Support Teamlid

Spreek aub voor jezelf, aangezien er weinig van klopt wat je zegt.10th_user schreef:Er zullen geen updates komen, we zitten nu in de Gold VersionTazmanian schreef:Ik denk niet dat ik nog verder kan deelnemen.
Natuurlijk komen er tijd voor tijd wel updates, als er geen updates meer komen kan he tnooit veilig zijn als er een exploit bijvoorbeeld word gevonden.
Ontopic weer aub 

- Derky
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Niet voor dit weekend, we zitten nog geen week op GoldTazmanian schreef:Er zullen toch nog wel updates komen, 3.0.1 bv ....

Speciaal voor de slechtzienden onder ons... hè 10th user:
ONTOPIC!
ONTOPIC!
- Derky
- Robin Huurman
Waarom zou je niet meer mee kunnen doen als je, je forum update? Dat heb ik ook gedaan in de tussentijd, ik heb zelfs heel de website bijgewerkt en nieuwe pagina's toegevoegd, ook de stijl een beetje bewerkt 

Niet iedereen is professionele styler
En als je van phpBB2 naar 3 gaat dan kan je problemen krijgen want dan zit je in een nieuwe categorie enzo..

En als je van phpBB2 naar 3 gaat dan kan je problemen krijgen want dan zit je in een nieuwe categorie enzo..
-
- Contacteer:
zoiets moet je ook gewoon van tevoren bepalen10th_user schreef:Niet iedereen is professionele styler![]()
• JochemOnline.nl •
Mee eensRedH' schreef:zoiets moet je ook gewoon van tevoren bepalen10th_user schreef:Niet iedereen is professionele styler![]()

Nog 11 dagen tot de uitslag

ben jij aan het aftellen?PaulusB schreef:Nog 11 dagen tot de uitslag![]()

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
- Robin Huurman
Tijdzone veranderen kunnen we allemaal eej dat is niet zo bijzonder 

Ik heb toch de tijdzone GMT+1 en de zomertijd op "nee" staan. Al was ik wel wat laat, de zomertijd stond bij de registratie van phpBB Awards nog wel aan... Moet elke user dat voor zich aanpassen?
Ach ja, laat maar... al typend eens gekeken en inderdaad: mijn zomertijd stond nog op "ja"...
Ach ja, laat maar... al typend eens gekeken en inderdaad: mijn zomertijd stond nog op "ja"...

Voor 75 euro maak ik er een10th_user schreef:Ik wil een countdown!

Nee hoor... Gewoon de gang er in houdensimvader schreef:ben jij aan het aftellen?PaulusB schreef:Nog 11 dagen tot de uitslag![]()