Tovenaarsleerling he. De prutser, heel de weg lag weer vol.Jim schreef:Hahahah! Ik zal het bericht doorgeven.Ger schreef:Laat Harry dan gelijk ff die meuk wegtoveren. Heb er 2x zolang over gedaan om thuis te komen, grom.

Tovenaarsleerling he. De prutser, heel de weg lag weer vol.Jim schreef:Hahahah! Ik zal het bericht doorgeven.Ger schreef:Laat Harry dan gelijk ff die meuk wegtoveren. Heb er 2x zolang over gedaan om thuis te komen, grom.
Tsk, Paul, waarom maak je dingen stuk?Sam schreef:The Modifications Team is proud to announce the availability of the 1.0.4 "Paul Breaks Stuff Edition" of UMIL, the Unified MOD Install Library.
Die zullen gebruikers dan wel via PB moeten sturen, als je dat hier gaat vertellen is het geen grap meer!!Derky schreef:Niets dit jaar helaas. Zijn er nog goede suggesties voor volgend jaar?
Pfff, de creativiteit spat er weer vanaf hoorDerky schreef:Niets dit jaar helaas. Zijn er nog goede suggesties voor volgend jaar?
Ik blij dat ik die query toevallig vorige week op me eigen forum heb opgeslagen!! Ik trap er dan lekker niet inJohan schreef:Pfff, de creativiteit spat er weer vanaf hoorDerky schreef:Niets dit jaar helaas. Zijn er nog goede suggesties voor volgend jaar?![]()
Je kan als grap de post van de Zomertijd-query zo bewerken dat iedereen een week lang een compleet verkeerde datum op z'n forum instelt?
Niet helemaal mee eens. QI is ook interessant voor de thuisgebruiker om een forum te laten genereren die automatisch met AutoMOD om de werking van de MOD te testen. Dit is voor de NL markt zeker interessant!Tom V schreef: QI is voor developers, en die lezen toch phpBB.com