[Algemeen] Webhosting diensten
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Gratis en goedkope webhosts
Emiel dit was een gemiddelde van deze week, heb dit forum nu ruim 2.5 jaar en heb ook weken gekend van 7 gig....Dus hoe kan ej daar nu over oordelen laat alleen een gemiddelde zien, loopt je eigen forum minder dan? Of doe ik iets verkeerd qua gzip of avatars dat ik zoveel dataverkeer heb?
Het enige waar het mij om ging is dat we iemand die advies vraagt over dataverbruik realistische waarden voorspiegelen. Als jij jou toevallige uitschieters als jou verbruik voorspiegeld, geeft dit geen realistisch beeld. En ik reageerde in eerste instantie op jou omdat ik meteen zag dat het verkeer dat je voorspiegelde niet representatief is voor jou forum. En dit blijkt later ook wanneer je de getallen noemt die je server geeft. Verder denk ik ook dat je relatief erg veel dataverkeer hebt, gzip zal iets kunnen besparen lijkt me. Ik zal even de getalletjes van mijn forum neerzetten:Imense schreef:Emiel dit was een gemiddelde van deze week, heb dit forum nu ruim 2.5 jaar en heb ook weken gekend van 7 gig....Dus hoe kan ej daar nu over oordelen laat alleen een gemiddelde zien, loopt je eigen forum minder dan? Of doe ik iets verkeerd qua gzip of avatars dat ik zoveel dataverkeer heb?
Day, uniques, Pages, Hits, Bandwidth
01 Jan 2008 1238 43864 119225 353.08 MB
02 Jan 2008 1589 47068 127034 407.72 MB
03 Jan 2008 1395 44223 120951 386.52 MB
04 Jan 2008 1163 33676 96782 316.74 MB
05 Jan 2008 1108 43325 103559 302.25 MB
06 Jan 2008 1168 52479 115301 316.49 MB
07 Jan 2008 1185 31169 91506 312.03 MB
Als jullie deze discussie voort willen zetten, doe dit dan via PB.. Het ene forum is het andere niet, als je een beetje je best doet kan zelfs een enkele gebruiker een gigabyte bandbreedte verbruiken binnen een uur.
Ontopique..
Ontopique..
Ik vind Hosting2go erg goed.
- 2500 MB webruimte
30 GB Dataverkeer per maand
.nl .com .net of .info domein inbegrepen!
Plesk Control Panel
Onbeperkt emailadressen met webmail
Onbeperkt forwards, autoresponders en mailinglists
Virusscanner en Spamfilter
Onbeperkt Subdomeinen
10 MySQl databases
Frontpage Extenties, PHP 4 en 5 (Met GD), Imagemagick, javascript en Perl
Zeer uitgebreide webstatistieke (Webalizer)
Hosting op Dual Xeon en Pentium 4 machines gewoon in Nederland
Uit te breiden met maar liefst meer dan 70 extra scripts!
Supportsysteem waar mensen altijd snel reageren
Zonder reclame!
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Even iets tegenin brengen, Hosting2Go schrijft jouw domein op zijn eigen naam. Wat betekent dat jij niet de eigenaar bent van jouw domein. Hoewel ze niet zo flauw zullen zijn, kunnen ze dat wel door het domein niet vrij te geven.
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=2665
Heb revieuws gelezen over hosting2go waar ik niet vrolijk van wordt....
Zodra je meer ebzoekers op de site gaat krijgen gaan ze flauwe spelletjes spelen,
ik weet niet wat ik geloven moet maar dit klinkt niet tof.
Iemand ervaring met http://www.bluehost.com/ ?
Heb revieuws gelezen over hosting2go waar ik niet vrolijk van wordt....
Zodra je meer ebzoekers op de site gaat krijgen gaan ze flauwe spelletjes spelen,
ik weet niet wat ik geloven moet maar dit klinkt niet tof.
Iemand ervaring met http://www.bluehost.com/ ?
Voor diegene die op zoek zijn naar een GOEDE host, niet kiezen van Transip.nl. Ik had daar tot vandaag mijn site met een phpbb forum en vandaag besloten ze zonder waarschuwing de stekker eruit te trekken. De reden? Blijkbaar zijn de kleine regeltjes aangepast welke hier zijn te lezen:
http://www.transip.nl/support/?id=60#q60
En wat vinden we daar?
En wat vinden we daar?
Lekker net voor een jaar betaald en ik had er al ruim 2 en een half jaar een forum op staan. Dus ik weet niet of er meer mensen van hier daar zitten maar ik zou zeggen verhuis zo snel als je kunt.Lijst van enkele verboden scripts, die direct tot deactivatie leiden:
Torrent trackers
Criminals / war games
topsite scripts
phpBB / phpBB2 / phpBB3
Ikonboard
UltimateBB / UBB
YaBB forum
Ik heb daar van de week (als phpBB.com teammember) een mail over gestuurd, en zei wensen daar geen commentaar op te geven. Ze zeggen dat phpBB3 onveilig is, wat nergens op gebaseerd is.wesje schreef:Voor diegene die op zoek zijn naar een GOEDE host, niet kiezen van Transip.nl. Ik had daar tot vandaag mijn site met een phpbb forum en vandaag besloten ze zonder waarschuwing de stekker eruit te trekken. De reden? Blijkbaar zijn de kleine regeltjes aangepast welke hier zijn te lezen:
En wat vinden we daar?
Lekker net voor een jaar betaald en ik had er al ruim 2 en een half jaar een forum op staan. Dus ik weet niet of er meer mensen van hier daar zitten maar ik zou zeggen verhuis zo snel als je kunt.Lijst van enkele verboden scripts, die direct tot deactivatie leiden:
Torrent trackers
Criminals / war games
topsite scripts
phpBB / phpBB2 / phpBB3
Ikonboard
UltimateBB / UBB
YaBB forum
Overal waar ik maar kan plaats ik een negatieve reactie op Transip. Het laatste mailtje en belletje is nog niet gepleegd hierover. Ik houd jullie op de hoogte.
*knip knip*
Algemene voorwaarden
Niet doen:
1.2.2 Het promoten van eigen producten of diensten, met uitzondering van in het onderschrift. #
Niet doen:
1.2.2 Het promoten van eigen producten of diensten, met uitzondering van in het onderschrift. #
- Derky
Mijn domein is bij transip, en daarvoor zijn ze best goed. Maar de hosting is ergens anders geregeld. 

Mijn site wordt gehost door
popstory.com
Mijn domein kost daar 10 euro per jaar,
maar gewone hosting is gratis, maar met google add.
Ik ben er erg tevreden over!
En als je alleen een forum of gallery ofzo wilt kan je dat daar ook zeggen, dan maken ze die voor je aan
popstory.com
Mijn domein kost daar 10 euro per jaar,
maar gewone hosting is gratis, maar met google add.
Ik ben er erg tevreden over!
En als je alleen een forum of gallery ofzo wilt kan je dat daar ook zeggen, dan maken ze die voor je aan
Dit is volgens mij niet te overtreffen http://www.antagonist.nl
3000 mb webspace en 60gb bandbreedte.
Als je met ideal betaald heb je website binnen minuten online.
Ik heb een pakket genomen wat altijd inclusief domeinnaam is. En met ideal betaald 1.25 extra kosten.
Totale prijs net iets onder 30euro inclusief btw per jaar.
Ik gun het ze perfecte service en ook veel goede revieuws.
Ik gebruik maandelijks ongeveer 25gb an bandbreedte nooit zorgen erover en tot nu toe 100%up time.
Ook krijg je instaltron erbij scripts etc. Ben al sinds november klant en gun het ze van harte
3000 mb webspace en 60gb bandbreedte.
Als je met ideal betaald heb je website binnen minuten online.
Ik heb een pakket genomen wat altijd inclusief domeinnaam is. En met ideal betaald 1.25 extra kosten.
Totale prijs net iets onder 30euro inclusief btw per jaar.
Ik gun het ze perfecte service en ook veel goede revieuws.
Ik gebruik maandelijks ongeveer 25gb an bandbreedte nooit zorgen erover en tot nu toe 100%up time.
Ook krijg je instaltron erbij scripts etc. Ben al sinds november klant en gun het ze van harte
Helemaal mee eens
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Volgens Transip heb ik geluk gehad dat ze mij niet eerder offline hebben gezet omdat volgens hun altijd al PHPbb verboden was. Ik weet van niets maar ik heb ook geen "oude" gebruikersovereenkomst meer. Dus ik heb geen poot om op te staan. Ook naar mijn net betaalde geld kan ik fluiten omdat ik inmiddels overgestapt ben naar een hoster die wel phpbb blijft toestaan. Zowel versie 2 als 3 is geen probleem.wesje schreef:Overal waar ik maar kan plaats ik een negatieve reactie op Transip. Het laatste mailtje en belletje is nog niet gepleegd hierover. Ik houd jullie op de hoogte.
Als ze phpBB verbieden kunnen ze net zo goed PHP uitschakelen want als ik zelf iets groots maak is het waarschijnlijk onveligier, langzamer etc.
- Gamemaniak
- Contacteer:
Kijk, dat ze criminals games verbieden, dat kan ik nog snappen, omdat (de meeste) zo lek zijn als een mandje. Maar dat ze phppBB verbieden vind ik heel erg vreemd.
De criminals-games die volgens hun helemaal unbugged zijn zitten vol met bugs, ik had 4 files nagekeken en ik vond 6 bugs per pagina.Gamemaniak schreef:omdat (de meeste) zo lek zijn als een mandje.
Meh, ik weet wel waarom ze het doen..maar logisch is het niet. Kan iemand zich nog de Sanity Worm herinneren? Ik vind het alleen zo raar, de fout is verholpen...en nog wordt het door sommige als een afgietijzer(een mandje waar enorm veel gaten in zit) gezien o.óGamemaniak schreef:Maar dat ze phppBB verbieden vind ik heel erg vreemd.
Het probleem is dat ze dat niet begrijpen. Als ze phpBB onder versie 2.0.15 verbieden is het zeker te begrijpen maar nu niet meer.