Londonvasion 2008
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Londonvasion 2008
Het is gewoon een mogelijkheid om samen te internetten? 

Voormalig Support Teamlid
Dat kun je nu ook al via IRC bijvoorbeeld, phpBB heeft ook een eigen IRC channel.
Het is een unieke gelegenheid om de mensen te leren kennen en om kennis op te doen van andere mensen.
Het is een unieke gelegenheid om de mensen te leren kennen en om kennis op te doen van andere mensen.
- Jan
- Contacteer:
Zo te zien zal SHS` ook van de partij zijn:
*knip*
*knip*
Dat doen we dus niet... 

- Coen
-
Ik kan niet, woon net iets te ver denk 

- Jan
- Contacteer:
Je kan inschrijven, meer info hier.
Wie gaan er eigenlijk van hier nog meer heen?
Helaas, voor zoiets ben ik niet van plan om voor één dag naar Londen te gaan. Ben er wel voor te porren, maar het is me gewoon iets te kostbaar om voor een phpBB-meeting een ticket ( + hotel, want dat moet wel bijna ) te nemen. Volgende keer in Amsterdam o.i.d. en ik ben er bij!paul schreef:Wie gaan er eigenlijk van hier nog meer heen?

Brussel is ook nog wel te doen dankzij de Intercity Amsterdam - Schiphol - Rotterdam - Dordrecht - Roosendaal - Antwerpen - Brussel Midi. Die trein rijdt tot vrij laat nog een uurdienst 

... Maar ik modereer (nog) niet.
4 dagenCoen schreef:Helaas, voor zoiets ben ik niet van plan om voor één dag naar Londen te gaan. Ben er wel voor te porren, maar het is me gewoon iets te kostbaar om voor een phpBB-meeting een ticket ( + hotel, want dat moet wel bijna ) te nemen. Volgende keer in Amsterdam o.i.d. en ik ben er bij!paul schreef:Wie gaan er eigenlijk van hier nog meer heen?

en volgende keer is het in USA probarly

4 dagenpaul schreef:4 dagenCoen schreef:Helaas, voor zoiets ben ik niet van plan om voor één dag naar Londen te gaan. Ben er wel voor te porren, maar het is me gewoon iets te kostbaar om voor een phpBB-meeting een ticket ( + hotel, want dat moet wel bijna ) te nemen. Volgende keer in Amsterdam o.i.d. en ik ben er bij!paul schreef:Wie gaan er eigenlijk van hier nog meer heen?![]()
en volgende keer is het in USA probarly.

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Als je je auto meeneemt de trein in en vervolgens een paar dagen krampeert in je auto ben je ook goedkoop uit
Heen voor 69 eurootjes en terug voor 88 eurootjes 

... Maar ik modereer (nog) niet.
Voor niet teammembers welRaimon schreef: 4 dagen, het is toch alleen maar zondag ?

Dat zeg ik!Bee schreef:Als je je auto meeneemt de trein in en vervolgens een paar dagen krampeert in je auto ben je ook goedkoop uitHeen voor 69 eurootjes en terug voor 88 eurootjes

Ik kan pas binnen een paar weken zeggen of ik er zal zijn of niet, maar ik hoop in ieder geval van wel.
Dus je neemt bier meeDark Inca schreef:Ik kan pas binnen een paar weken zeggen of ik er zal zijn of niet, maar ik hoop in ieder geval van wel.

Ik krijg er nog 14 van jouw, en die ga je nooit in vliegtuig meekrijgen.Raimon schreef:Dus je neemt bier meeDark Inca schreef:Ik kan pas binnen een paar weken zeggen of ik er zal zijn of niet, maar ik hoop in ieder geval van wel.
Ssttt gevoelig onderwerppaul schreef:Ik krijg er nog 14 van jouw, en die ga je nooit in vliegtuig meekrijgen.Raimon schreef:Dus je neemt bier meeDark Inca schreef:Ik kan pas binnen een paar weken zeggen of ik er zal zijn of niet, maar ik hoop in ieder geval van wel.

I knowRaimon schreef: Ssttt gevoelig onderwerp

Lol, ik ga sowieso met de trein, vliegtuig voor die paar km, is wat duur denk ik.
(en met de trein kan je gemakkelijk een bak meebrengen, maar ben niet van plan die alleen te dragen)
(en met de trein kan je gemakkelijk een bak meebrengen, maar ben niet van plan die alleen te dragen)
175 met british airwaysDark Inca schreef:Lol, ik ga sowieso met de trein, vliegtuig voor die paar km, is wat duur denk ik.