Maak jullie forums gereed...

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
brandsrus
Contacteer:

Re: Maak jullie forums gereed...

Bericht door brandsrus » 29 nov 2007, 22:58

Niet om het een en ander, maar wat is de status van deze uit-verkiezing?

Stef

Bericht door Stef » 29 nov 2007, 23:38

Leuk dat je nog aandacht hebt voor iets waar je uitgestapt bent! ;) Sowieso hoort iedereen 1 december meer. :)

Salomon

Bericht door Salomon » 30 nov 2007, 07:59

Deze keer echt 1 december?

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 30 nov 2007, 10:18

Nee, weer een maand later.

Robin Huurman

Bericht door Robin Huurman » 30 nov 2007, 16:51

Ok jongens 1 januari :) Wat zijn de goede voornemens, woord nakomen? (grapje) ;)

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 30 nov 2007, 17:16

Volgens mij is dit voor het eerst dat wij iets beloven hieromtrent.

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 30 nov 2007, 17:38

Kortom: Gezien de reacties, geen prioriteit en mislukt?

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 30 nov 2007, 17:53

Jij hebt hier helemaal niks te melden, je doet niet eens mee. En nee, je komt er niet terug in.

Morgen horen jullie meer, en zo niet dan wel een andere keer (hmm poëtisch, zal wel komen door Sinterklaas).

JochemOnline
Contacteer:

Bericht door JochemOnline » 30 nov 2007, 18:02

ElbertF schreef:Jij hebt hier helemaal niks te melden, je doet niet eens mee. En nee, je komt er niet terug in.

Morgen horen jullie meer, en zo niet dan wel een andere keer (hmm poëtisch, zal wel komen door Sinterklaas).
Duidelijke taal Marten :lol: !

Johan

Bericht door Johan » 30 nov 2007, 18:16

ElbertF schreef:Jij hebt hier helemaal niks te melden, je doet niet eens mee. En nee, je komt er niet terug in.

wauw.. gaan we hier ook lootjes trekken? :lol:
Voormalig Support Teamlid

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 30 nov 2007, 18:54

Krijg ik dan ook een verjaardskado? :roll:

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 30 nov 2007, 20:48

ElbertF schreef:Volgens mij is dit voor het eerst dat wij iets beloven hieromtrent.
Niet om te zeuren, maar hier ga je de fout in. In de TS van het inschrijftopic staat letterlijk
Coen schreef:Inschrijven kan tot 1 november, vanaf die datum zal de jury de forums gaan bekijken. Zodra de inschrijvingen gesloten zijn, zal er meer informatie volgen, over de procedure vanaf dat moment, via de mededelingen.
Vooral dat "zodra" geeft aan dat het op zeer korte termijn is, de letterlijke betekenis is immers dat het direct volgend op het moment van sluiting van de inschrijving is. Nu snapt iedereen natuurlijk dat dát ook weer overdreven is, maar geef toe: een week later is dan niet correct.

Buiten dat is het toch best wel een belofte natuurlijk.

Even later:
Coen schreef:Ik ben weer terug onderweg naar Aarde. Morgen ga ik alles regelen... :)
Klinkt mij toch ook als een belofte in de oren. Die overigens niet is nagekomen, aangezien er weer 6 dagen tussen zaten.

Wat dat betreft is de opmerking van Salomon niet onterecht; de twee beloftes die zijn gedaan zijn niet nagekomen. Nu wil ik hier absoluut niet over gaan zeiken, maar van beloftes die gedaan worden mag je verwachten dat ze ook waargemaakt worden. Zoniet, dan moet duidelijk gemaakt worden dat men tracht om voor een bepaalde datum of binnen een bepaalde tijdspanne iets voor elkaar te hebben of informatie te verstrekken, en bij die belofte ook duidelijk aangeven dat het gaan om mensen die het naast een drukke baan doen. Als je dat op voorhand duidelijk aangeeft, dan zal ieder redelijk mens daar vrede mee hebben. Nu is dat achteraf pas gekomen, toen het gemor al bezig was en kan het ook nog eens gezien worden als excuus of uitvlucht.

Nogmaals, zie dit niet als gezeik, maar als welgemeende tip. Ik blijf gewoon meedoen met de awards omdat ik het gewoon leuk vind. We willen alleen graag weten waar we aan toe zijn. :)

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 30 nov 2007, 21:16

Ik maak hier even onderscheid tussen Coen, en Stef en mezelf. 't Is allemaal phpBB.nl zul je zeggen, maar tot nu toe hebben we (Stef en ik dus) ons nauwelijks tot niet met de organisatie bemoeid en ik zie dit toch als een soort rand-project. 't Is in mijn ogen dan ook niet helemaal fair om ons af te rekenen op de uitspraken van een ander.

Vanaf morgen ligt Coen officieel uit de organisatie en lossen wij het anders op, Stef is op dit moment druk bezig alles in orde te maken.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 30 nov 2007, 21:55

ElbertF schreef:Ik maak hier even onderscheid tussen Coen, en Stef en mezelf. 't Is allemaal phpBB.nl zul je zeggen, maar tot nu toe hebben we (Stef en ik dus) ons nauwelijks tot niet met de organisatie bemoeid en ik zie dit toch als een soort rand-project. 't Is in mijn ogen dan ook niet helemaal fair om ons af te rekenen op de uitspraken van een ander.
Dat wist ik niet, in mijn ogen is het inderdaad allemaal "het beheer van phpBB.nl" (1 team zeg maar).
ElbertF schreef:Vanaf morgen ligt Coen officieel uit de organisatie en lossen wij het anders op, Stef is op dit moment druk bezig alles in orde te maken.
Ok, ben benieuwd!

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 01 dec 2007, 00:02

Tja.. is ook weer klinkklare onzin maargoed...

Stef

Bericht door Stef » 01 dec 2007, 12:55

viewtopic.php?f=39&t=41240

Vanaf nu neem ik dus alles waar wat betreft de phpBB.nl Awards, omdat ik niet van alles weet vraag ik jullie hier rekening mee te houden en mij desnoods hiervan even op de hoogte te stellen via een e-mail of PB.

Doorzeuren of er wat er gebeurd is heeft geen zin en verpest enkel nog de sfeer. Elbert en ik gaan ons best doen dit tot een spetterend einde te brengen. :ugeek:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 01 dec 2007, 12:56

Graag het gamehuis nu ook uit die lijst verwijderen...

Stef

Bericht door Stef » 01 dec 2007, 12:58

Dankjewel voor het melden, de forums die zich hebben teruggetrokken zijn uit de lijst verwijderd. Volgende keer graag zoiets via een PB of e-mail. Bedankt!

marian0810
Contacteer:

Bericht door marian0810 » 01 dec 2007, 13:34

Dus als ik het goed begrijp mag je ook op jezelf stemmen? :?

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 01 dec 2007, 13:52

Als je enigszins sportief en eerlijk bent stem je uiteraard niet op jezelf, 't is een beetje lastig om dit in te bouwen. Maar we bewaren iedereens stem, een stem op jezelf tellen we gewoon niet mee.

Gesloten