Maak jullie forums gereed...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Maak jullie forums gereed...
Niet om het een en ander, maar wat is de status van deze uit-verkiezing?
Leuk dat je nog aandacht hebt voor iets waar je uitgestapt bent!
Sowieso hoort iedereen 1 december meer. 

Deze keer echt 1 december?
Nee, weer een maand later.
- Robin Huurman
Ok jongens 1 januari
Wat zijn de goede voornemens, woord nakomen? (grapje) 

Volgens mij is dit voor het eerst dat wij iets beloven hieromtrent.
Kortom: Gezien de reacties, geen prioriteit en mislukt?
Jij hebt hier helemaal niks te melden, je doet niet eens mee. En nee, je komt er niet terug in.
Morgen horen jullie meer, en zo niet dan wel een andere keer (hmm poëtisch, zal wel komen door Sinterklaas).
Morgen horen jullie meer, en zo niet dan wel een andere keer (hmm poëtisch, zal wel komen door Sinterklaas).
-
- Contacteer:
Duidelijke taal MartenElbertF schreef:Jij hebt hier helemaal niks te melden, je doet niet eens mee. En nee, je komt er niet terug in.

• JochemOnline.nl •
wauw.. gaan we hier ook lootjes trekken?ElbertF schreef:Jij hebt hier helemaal niks te melden, je doet niet eens mee. En nee, je komt er niet terug in.

Voormalig Support Teamlid
Krijg ik dan ook een verjaardskado? 

Niet om te zeuren, maar hier ga je de fout in. In de TS van het inschrijftopic staat letterlijkElbertF schreef:Volgens mij is dit voor het eerst dat wij iets beloven hieromtrent.
Vooral dat "zodra" geeft aan dat het op zeer korte termijn is, de letterlijke betekenis is immers dat het direct volgend op het moment van sluiting van de inschrijving is. Nu snapt iedereen natuurlijk dat dát ook weer overdreven is, maar geef toe: een week later is dan niet correct.Coen schreef:Inschrijven kan tot 1 november, vanaf die datum zal de jury de forums gaan bekijken. Zodra de inschrijvingen gesloten zijn, zal er meer informatie volgen, over de procedure vanaf dat moment, via de mededelingen.
Buiten dat is het toch best wel een belofte natuurlijk.
Even later:
Klinkt mij toch ook als een belofte in de oren. Die overigens niet is nagekomen, aangezien er weer 6 dagen tussen zaten.Coen schreef:Ik ben weer terug onderweg naar Aarde. Morgen ga ik alles regelen...
Wat dat betreft is de opmerking van Salomon niet onterecht; de twee beloftes die zijn gedaan zijn niet nagekomen. Nu wil ik hier absoluut niet over gaan zeiken, maar van beloftes die gedaan worden mag je verwachten dat ze ook waargemaakt worden. Zoniet, dan moet duidelijk gemaakt worden dat men tracht om voor een bepaalde datum of binnen een bepaalde tijdspanne iets voor elkaar te hebben of informatie te verstrekken, en bij die belofte ook duidelijk aangeven dat het gaan om mensen die het naast een drukke baan doen. Als je dat op voorhand duidelijk aangeeft, dan zal ieder redelijk mens daar vrede mee hebben. Nu is dat achteraf pas gekomen, toen het gemor al bezig was en kan het ook nog eens gezien worden als excuus of uitvlucht.
Nogmaals, zie dit niet als gezeik, maar als welgemeende tip. Ik blijf gewoon meedoen met de awards omdat ik het gewoon leuk vind. We willen alleen graag weten waar we aan toe zijn.

Ik maak hier even onderscheid tussen Coen, en Stef en mezelf. 't Is allemaal phpBB.nl zul je zeggen, maar tot nu toe hebben we (Stef en ik dus) ons nauwelijks tot niet met de organisatie bemoeid en ik zie dit toch als een soort rand-project. 't Is in mijn ogen dan ook niet helemaal fair om ons af te rekenen op de uitspraken van een ander.
Vanaf morgen ligt Coen officieel uit de organisatie en lossen wij het anders op, Stef is op dit moment druk bezig alles in orde te maken.
Vanaf morgen ligt Coen officieel uit de organisatie en lossen wij het anders op, Stef is op dit moment druk bezig alles in orde te maken.
Dat wist ik niet, in mijn ogen is het inderdaad allemaal "het beheer van phpBB.nl" (1 team zeg maar).ElbertF schreef:Ik maak hier even onderscheid tussen Coen, en Stef en mezelf. 't Is allemaal phpBB.nl zul je zeggen, maar tot nu toe hebben we (Stef en ik dus) ons nauwelijks tot niet met de organisatie bemoeid en ik zie dit toch als een soort rand-project. 't Is in mijn ogen dan ook niet helemaal fair om ons af te rekenen op de uitspraken van een ander.
Ok, ben benieuwd!ElbertF schreef:Vanaf morgen ligt Coen officieel uit de organisatie en lossen wij het anders op, Stef is op dit moment druk bezig alles in orde te maken.
Tja.. is ook weer klinkklare onzin maargoed...ElbertF schreef:Jij hebt hier helemaal niks te melden, je doet niet eens mee. En nee, je komt er niet terug in.
viewtopic.php?f=39&t=41240
Vanaf nu neem ik dus alles waar wat betreft de phpBB.nl Awards, omdat ik niet van alles weet vraag ik jullie hier rekening mee te houden en mij desnoods hiervan even op de hoogte te stellen via een e-mail of PB.
Doorzeuren of er wat er gebeurd is heeft geen zin en verpest enkel nog de sfeer. Elbert en ik gaan ons best doen dit tot een spetterend einde te brengen.
Vanaf nu neem ik dus alles waar wat betreft de phpBB.nl Awards, omdat ik niet van alles weet vraag ik jullie hier rekening mee te houden en mij desnoods hiervan even op de hoogte te stellen via een e-mail of PB.
Doorzeuren of er wat er gebeurd is heeft geen zin en verpest enkel nog de sfeer. Elbert en ik gaan ons best doen dit tot een spetterend einde te brengen.

Graag het gamehuis nu ook uit die lijst verwijderen...
Dankjewel voor het melden, de forums die zich hebben teruggetrokken zijn uit de lijst verwijderd. Volgende keer graag zoiets via een PB of e-mail. Bedankt!
- marian0810
- Contacteer:
Dus als ik het goed begrijp mag je ook op jezelf stemmen? 

Als je enigszins sportief en eerlijk bent stem je uiteraard niet op jezelf, 't is een beetje lastig om dit in te bouwen. Maar we bewaren iedereens stem, een stem op jezelf tellen we gewoon niet mee.