Gratis .info domeinen... Maar waar?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Bas
- Contacteer:
Gratis .info domeinen... Maar waar?
Ik had eens gehoord dat je ergens gratis .info-domeinen kon krijgen, zonder creditcard...
Maar waar?
(liefst een directe link, heb google al gezocht, maar vind niks...)
Maar waar?
(liefst een directe link, heb google al gezocht, maar vind niks...)
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Vroeger was er een website waar je een jaar lang een gratis .info domein kreeg, als redirect naar een andere site. Het was zo populair dat ze na 3 maanden het aanbod hebben stilgezet, en alleen de mensen die het toen al hadden het domein hebben laten houden. Dat was ongeveer 1 1/2 jaar geleden, en dus kan je de site niet meer vinden.
... Maar ik modereer (nog) niet.
- Bas
- Contacteer:
Een andere site had het ook tot 1 dec 2004, maar dat is nu ook verlopen 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Nein, de eerste 1000 zoiets konden een gratis domeinnaam + hosting pakketje krijgen.
Ik heb gewoon gegevens ingevuld maar wel een krom banknummer ( 00.00000.000 ) en dan krijg je een briefje dat er niks is afgeschreven ofzo iets.
Ik heb gewoon gegevens ingevuld maar wel een krom banknummer ( 00.00000.000 ) en dan krijg je een briefje dat er niks is afgeschreven ofzo iets.
[+] Isento at DeviantArt
- Sebastiaan2003
- Contacteer:
Ik heb gister ook die mail van lycos gehad, dat ik bij de eerste 1000, lijkt me aan de ene kant sterk maarja, toch wel leuk aanbod.
Lycos lanceert de revolutionaire Webbuilding tool
1Click!site. Ter introductie geven wij de eerste 1000 Tripod members 1 jaar lang GRATIS een Lycos
All-in-one hosting pakket, inclusief 1Click!site en een eigen domeinnaam naar keuze!
Geen kleine lettertjes, geen verborgen kosten, gewoon 1 jaar GRATIS een Lycos Webhosting All-in-one pakket. Maximaal 1 pakket per persoon.
-
- Contacteer:
Bij mij staat er dat ik 108.34€ moet betalen!
Wat is die link??
Wat is die link??
Kom eens naar het forum van de ze 12 jarige jongen! Vetste! http://www.vetste.tk
Geloof het of geloof het niet: http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... ges/986110
Ja, idd, ik zie het ook. Ik heb er ook eentje gratis 
Het kan aan mij liggen, maar op de een of andere manier krijg ik het toch telkens voor elkaar om bij lycos allerlei gratis producten te krijgen. Ondertussen ben ik 1 webcenter account, 1 premiummail en 1 smsbulk pakket rijker, en dat allemaal gratis

Het kan aan mij liggen, maar op de een of andere manier krijg ik het toch telkens voor elkaar om bij lycos allerlei gratis producten te krijgen. Ondertussen ben ik 1 webcenter account, 1 premiummail en 1 smsbulk pakket rijker, en dat allemaal gratis

... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
het is me gelukt! mijn forum heeft een .nl domijn!
Kom eens naar het forum van de ze 12 jarige jongen! Vetste! http://www.vetste.tk
.net, .com enzo ook.Stefkuh schreef:.info kun/kon je gratis krijgen .nl kun/kon je gratis bij lycos halen.
Heb een .net besteld, is in de maak nu.
[+] Isento at DeviantArt
-
- Contacteer:
Is .com nou gratis? Want anders zit ik in de problemen!