AAH het is oorlog
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
AAH het is oorlog
AAH het is oorlog

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Ik hoor er 3.. sprang-capelle, kaatsheuvel, waalwijk en heel zacht erna kun je zelfs loon op zand horen..
[+] Isento at DeviantArt
Ik heb maar 1 sirene gehoord en die was echt abnormaal zacht. Volgens mij stond die ergens op de Mariastichting terwijl ik net achter het station was... (+- 3 a 4 KM)
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Voor degene die het niet volgen.
Elke eerste maandag van de maand worden voortaan de sirenes getest.
Niet dat iedereen dan braaf naar binnen gaat en voor de tv/radio gaat zitten maar gewoon als oefening voor de militairen/ politie/ brandweer enzo..
Niet dat iedereen dan braaf naar binnen gaat en voor de tv/radio gaat zitten maar gewoon als oefening voor de militairen/ politie/ brandweer enzo..
[+] Isento at DeviantArt
-
DeMolT
oow, woon in belgie dus wist ff nix van sirenesLeipo schreef:Voor degene die het niet volgen.
Zo snel er 1 vijandelijke gewapende F16 hier over die grens heen komt zonder toestemming dan heb je hier al flink gedonder..Raffel schreef:hehe, als ik duitser was, en ik wou nederland bomben, zou ik gewoon op dat moment met een zieke lading f16's hier allemaal v2 raketten droppen
Vergeet niet dat NL een bondgenoot van AM is he..
[+] Isento at DeviantArt