Niet ondersteunen van forumhosts

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
YourBB

Niet ondersteunen van forumhosts

Bericht door YourBB » 15 jan 2010, 15:27

Allen,

Door een gebruiker van YourBB werd ik erop gewezen dat jullie geen ondersteuning geven voor mensen die hun forum hosten via een forumhost. Nu was mijn vraag waarom dit het geval is? Het betreffen toch ook phpBB fora?

Ik begrijp best dat er geen bestanden aangepast kunnen worden, in ieder geval niet bij YourBB, maar de forumsoftware blijft toch phpBB? Dus algemene vragen over bijvoorbeeld BBCodes of andere standaardfuncties binnen phpBB moeten hier toch gewoon bespreekbaar kunnen blijven neem ik aan?

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Niet ondersteunen van forumhosts

Bericht door Paul » 15 jan 2010, 15:29

Wij ondersteunen de basis support vragen voor multiforum hosts, echter zodra hierbij wijzigingen in bestanden, database enz. bij ter spraken komen ondersteunen wij dit niet.

Wij beroepen ons hierbij op het punt dat dit een aangepaste versie van phpBB, welke niet door phpBB.com ondersteund en of gemaakt is, en wij dus niet verantwoordelijk zijn op de support hiervan.

YourBB

Bericht door YourBB » 15 jan 2010, 15:38

Helaas blijkt dat jullie algemene vragen ook niet beantwoorden.

Overigens wel apart dat jullie vast kunnen stellen of een forum is aangepast of niet zonder de bestanden te hebben bekeken.

Bedankt voor het antwoord in deze, wij zullen gebruikers dan niet langer actief naar phpBB.nl verwijzen.
Laatst gewijzigd door YourBB op 15 jan 2010, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 15 jan 2010, 15:40

phpBB ondersteund standaard niet het gebruik van één fileset voor meerdere fora, wat jullie wel doen. Verder ondersteunen wij wel zeer zeker basis vragen, echter is het jullie taak om support te verlenen voor de door jullie gehosten fora.

Plaats reactie