meest onnuttige mods?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
meest onnuttige mods?
wat vind je de meest onnutige mod(s) en kom je liever niet op forums tegen?
Sluit ik me graag bij aan 8)mosymuis schreef:Alle RPG hacks, Points, Shop, Cash, Bank, Lottery en meer van die ongein.
http://opinari.nl - discussieforum
-
- Carlo Claessen
lol, komt het niet meer erdoor dat je hem niet goed geinstalleerd kreeg, je hebt op phpbb.com bijna een pagina volgestouwd ermee met vragen, een mod is net zo nuttig of onnuttig als de site en het doel wat eraan zit, ls je een rpg site hebt (zoals ik) dan zijn dat soort dingen uitvindingen en super handig, wat heb je dan aan een verjaardagsmod of een marriage mod, eigenlijk niet veel of je moet lekker creatief zijn (wat me ook wel lukt want ik zie in elke mod wel nut, bijna elke dan), zelfde als de supermoderator expanded, een mod van mezelf is die nuttig voor een site waar 100 leden zijn, denk het niet, ik heb hem gezien op sites waar meer als 40000 leden zijn en daar is die een uitkomst om de beheer taken zo te verdelen!!!Nick V schreef:heb 1 keer die ADR mod gehad zon rpg spel en 1 kee rabitoshi er is echt geen f*ck aan
De vraag dus welke mods zijn onnuttig slaat eigenlijk als een tang op een varken en behaald generlei waarde, elke mod hoe groot klein of wat dan ook heeft zijn waarde en zijn nut, MAW nutteloze MODS bestaan niet!!!
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
- Carlo Claessen
ook daar kan ik kort op antwoorden, als je op een rpg site komt en je houdt niet van rpg zit je dan domweg verkeerd te browsen, je kunt vaak aan de url zien wat je zou kunnen verwachten op een site, als je op een site komt die over koekjes gaat zal je er vanuit kunnen gaan dat je daar echt geen rpg elemaenten zult tegen komen, verder de point of cash mod, hij lijkt onhandig voor vele, echter hij is erg krachtig en met goed modwerk en goed gbruik is hij zo aanpasbaar en kan je bevoorbeeld de punten gebruiken om mensen extra te motiveren, let wel het gaat erom wat je voor site hebt en wat voor nut je met de punten doet, voor elke mod is dus eigenlijk wel iets te vinden met een doel, nu is de vraag voor vele is het del wat de middelen maakt of zijn het de middelen die het doel maken, ook dit is weer een hele discussie waard maar wat ik probeer aan te tonen het is de website beheerder die een mod nuttig maakt of niet, als jij de cash mod hebt geinstalleerd, je koppeld die aan downloads en je vraagt per download bijvoorbeeld 10000000000 punten en je geeft per bericht 10 punten dan zi je zelf wel hoe krom dat is en snap je ook wel dat je spam berichten bij het leven krijgt, zet dit in een schappelijke vergelijk en motiveer je gebruikers zo
pffffffffff
(het lijkt erop als ik kwaad ben ik me goed kan afreageren op lange psychisch doordachte verhalen)
grtz carlo
toch ietsje langer
pffffffffff
(het lijkt erop als ik kwaad ben ik me goed kan afreageren op lange psychisch doordachte verhalen)
grtz carlo
toch ietsje langer
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
- WebSiteNet
- Contacteer:
- Carlo Claessen
mmmWebSiteNet schreef:@cc: Nice spoken, maar het is geen antwoord op de vraag.:bier:
ik antwoord wat uitgebrieder maar het is wel een antwoord op de vraag, zoals P.T. al zegt
De vraag had anders moeten worden gesteldP.T. schreef:misschien had ik mijn vraag wat anders moeten formuleren. al zit ik nu te denken hoe.
welke mods kom je liever niet tegen op forums waar je komt?

-
- Contacteer:
Ik ben het eens met cc, het ligt maar net aan of de mod past bij het forum.
Wat ik jammer vind is dat sommigen vinden dat meer mods altijd beter is. Bijvoorbeeld een IRC box, chatbox, shoutbox en (slow-)chatcategorie op een forum. Mods kunnen ook inhouden dat je functies weghaald die je toch niet gebruikt of de opzet ene beetje veranderd.
IMO zijn 'tweaks' vaak nog handiger dan de 'mods'.
Toevoegingen zijn OK, mits met mate.
Wat ik jammer vind is dat sommigen vinden dat meer mods altijd beter is. Bijvoorbeeld een IRC box, chatbox, shoutbox en (slow-)chatcategorie op een forum. Mods kunnen ook inhouden dat je functies weghaald die je toch niet gebruikt of de opzet ene beetje veranderd.
IMO zijn 'tweaks' vaak nog handiger dan de 'mods'.
Toevoegingen zijn OK, mits met mate.
- desert spider
- CG bandicoot
- Contacteer:
Ik gebruik het ook niet vaak. En dat mensen zelf eens wat werk erin moeten steken ben ik ook helemaal mee eens. Zo leren ze ook een beetje hoe dat php/mysql in elkaar zit. En dan kunnen zij op een gegeven moment om zelf een mod te maken.Luuk schreef:Ikzelf vind easymod onnuttig, nou ja, het is wel nuttig maar gebruik het zelf niet. Ik vind dat je er ook werk in moet steken om een mooi forum te krijgen en niet zomaar met een programma alle mods erop kunt zetten.
Code: Selecteer alles
<?
$sql = mysql_query("SELECT * FROM bestevanbeste WHERE name = 'CG Bandicoot'");
while ($obj = mysql_fetch_assoc($sql)) {
if (mysql_num_rows($sql) == 0) {
echo 'Huh?';
} else {
echo 'Als je het maar weet.';
}} ?>