Beste allemaal,
De modificaties die nu voor phpBB3.x worden ontwikkeld, zijn bij een aantal ook heel erg handig voor mij. Nu draai ik nog phpBB3 RC2 (wil vandaag of morgen gaan updaten naar RC3). Wat zijn de consequenties als ik een mod installeer en dan ga updaten? Ik heb nu nog geen mod's draaien.
Bijvoorbeeld, moet ik de mods opnieuw installeren, blijven ze gewoon werken en hoef ik niks te doen?
Vind het anders nogal riskant om mod's te gaan gebruiken zonder Gold Release. Vroeger maakte ik er binnen de korste keren een puinhoop van met phpBB2, en wist ik zelfs niet meer welke mod's ik geïnstalleerd had. Hoe houden jullie dat bij?
Graag jullie antwoord of ervaringen!
Modificaties en upgraden?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Modificaties en upgraden?
Jorick
"Hyves. Het klinkt als een soa en al je vrienden hebben het..."
"Hyves. Het klinkt als een soa en al je vrienden hebben het..."
Re: Modificaties en upgraden?
Er zullen niet veel codewijzigingen meer plaats vinden, dus je kan best mods installeren. Voor mod-auteurs leveren ook een update bij een nieuwe phpBB versie.