Logo aanpassen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Logo aanpassen
Hallo allemaal!
Ik heb een vraag.. ik wil mijn logo aanpassen in breedte en hoogte..
Waar kan ik dit doen? In welk CSS bestand?
Alvast bedankt!
Ik heb een vraag.. ik wil mijn logo aanpassen in breedte en hoogte..
Waar kan ik dit doen? In welk CSS bestand?
Alvast bedankt!
- Bas
- Contacteer:
Re: Logo aanpassen
styles/prosilver/imageset/imageset.cfg, of zoiets.
Daar vind je dan voor site_logo.gif de breedte en hoogte.

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Thanks =)
Even kijken dan xD
Even kijken dan xD
Vaagheid
Ik wil dit doen omdat als ik over zeg maar het index plaatje kom heel raar word
Kijk op: http://www.abstract-design.nl/forum/ en dan met je muis over het PHPBB plaatje bovenin..
Dan word ie vaag.. het zelfde geld voor de zoekmachine.. (die tekst eronder)
Kan iemand me helpen??

Kijk op: http://www.abstract-design.nl/forum/ en dan met je muis over het PHPBB plaatje bovenin..
Dan word ie vaag.. het zelfde geld voor de zoekmachine.. (die tekst eronder)
Kan iemand me helpen??
Nah, dit is allemaal super via het beheerderspaneel te regelen. [wiki]Logo wijzigen (phpBB3)[/wiki]Bas schreef:styles/prosilver/imageset/imageset.cfg, of zoiets.Daar vind je dan voor site_logo.gif de breedte en hoogte.
Nou ik heb dit dus gedaan en de instellingen aangepast, maar helaas geen nieuw logo.Stef schreef:Nah, dit is allemaal super via het beheerderspaneel te regelen. [wiki]Logo wijzigen (phpBB3)[/wiki]Bas schreef:styles/prosilver/imageset/imageset.cfg, of zoiets.Daar vind je dan voor site_logo.gif de breedte en hoogte.
Is er misschien nog iets wat je moet doen?
Bij mij lukt het ook niet, het nieuwe logo blijft steevast de afmetingen houden van het logo dat er standaard opzat. Of ik het nu via image.cfg verander of via beheer.
Dus heb ik het maar weer weggehaald...
Misschien cache enz. legen en template vernieuwen via beheer?

Weet zo gauw geen pakkende handtekening...
Het lukt wel hoor, mij is het nu ook gelukt, zelfs de afmetingen kun je in de admin panel aanpassen.neopet schreef:Bij mij lukt het ook niet, het nieuwe logo blijft steevast de afmetingen houden van het logo dat er standaard opzat. Of ik het nu via image.cfg verander of via beheer.
Bij mij duurde het even voordat het zichtbaar was.
Dan ben je blij!budofrank schreef:Het lukt wel hoor, mij is het nu ook gelukt, zelfs de afmetingen kun je in de admin panel aanpassen.neopet schreef:Bij mij lukt het ook niet, het nieuwe logo blijft steevast de afmetingen houden van het logo dat er standaard opzat. Of ik het nu via image.cfg verander of via beheer.
Bij mij duurde het even voordat het zichtbaar was.

Heb het een tijdje laten staan maar nog niks, ik kijk er later wel naar want ik heb nu toch iets verkl**t dat wil je niet weten hahaha ik kan er niet meer op, parse error en na uploaden originele file nog steeds diezelfde parse error. Ben nu bijna een week dagelijks bezig met phpBB3 en ben er nog lang niet omdat er zoveel niet lukt...

Hoop dat ik tegen 2009 van start kan met dat forum. Maja back to topic maar hier.
Weet zo gauw geen pakkende handtekening...