- Adres van je forum: http://www.tvlangeland.nl/cms
Event. modificaties op je forum: nog niets, wel overall_header aangepast
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.RC5
Het probleem is als volgt:
Ben bezig met een grote update voor mn site (nieuwe versie wordt dus met cms (cmsmadesimple.org)
Op de oude site maakt ik gebruik van topics_anywhere om de laaste nieuwsberichten op mn mainpage te tonen.
Probleem met cmsmadesimple icm phpbb is als volgt.
Kan wel topics_anywhere toepassen (via javascript) en op mn mainpage verschijnen dan de laatste topics. Probleem dan is alleen, wanneer je de link aanklikt dat er een volledig nieuwe pagina wordt geopend.
Weet iemand een oplossing (mbv een scriptje of misschien heeft iemand wel een soort gelijk probleem) dat wanneer je de link aanklikt dat er geen nieuwe pagina wordt geopend, maar dat het desbetreffende topic in het content gedeelte wordt geopend.. Op cmsmadesimple weten ze het niet zo 1,2,3. Ik hoop dat iemand mij te hulp kan schieten.
Ik kan wel het forum zelf openen in het 'content'gedeelte door gebruik te maken van de {embed} tag. Wanneer ik echter probeer om bijvoorbeeld /forum/phpbb3/viewforum.php?f=23 te laten openen in de {embed} tag, krijg ik de melding van phpbb dat de pagina niet bestaat..
Update: heb net een (mogelijke) oplossing gevonden. een nieuwe pagina aangemaakt in html (dus niet via cmsmadesimple, daar het javascriptje in gezet en hij doet nu enigzins wat ik wil (let op: topics_anwhere verwijst nog naar phpbb2 forum) werkt trouwens topics_anywhere ook met phpbb3??)
..
phpbb3 RC5 & cmsmadesimple
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpbb3 RC5 & cmsmadesimple
Re: phpbb3 RC5 & cmsmadesimple
niemand een dergelijk probleem?
Wat is je probleem nu precies?

mijn probleem ligt als volgt.
ik wil dat wanneer ik op een link klaar van topics anywhere (werk volgens mij nog niet met phpbb3 of is er al nieuwe versie?) dat het forum wordt geopend in de 'content' pagina. heb nu een tijdelijke oplossing, maar verdiend geen schoonheidsprijs.
Wat ik ook nog niet kan is het volgende
wil bijvoorbeeld menu-item maken, welke verwijst naar een bepaalde catergorie in het forum (vb : ../phpBB3/viewforum.php?f=24. Wanneer ik op het menu-item klik (en ik dus tussen de embed tags het forum heb ingesteld) verschijnt een foutmelding van phpbb3 dat ie het forum niet kan vinden)
Weet niet of het aan cmsmadesimple of aan phpbb3 ligt.
Zo beetje duidelijker of niet? zo niet, dan hoor ik het graag..
ik wil dat wanneer ik op een link klaar van topics anywhere (werk volgens mij nog niet met phpbb3 of is er al nieuwe versie?) dat het forum wordt geopend in de 'content' pagina. heb nu een tijdelijke oplossing, maar verdiend geen schoonheidsprijs.
Wat ik ook nog niet kan is het volgende
wil bijvoorbeeld menu-item maken, welke verwijst naar een bepaalde catergorie in het forum (vb : ../phpBB3/viewforum.php?f=24. Wanneer ik op het menu-item klik (en ik dus tussen de embed tags het forum heb ingesteld) verschijnt een foutmelding van phpbb3 dat ie het forum niet kan vinden)
Weet niet of het aan cmsmadesimple of aan phpbb3 ligt.
Zo beetje duidelijker of niet? zo niet, dan hoor ik het graag..