phpBB 3.0.RC8 stylen @ phpBB 3.0.0 ... ??? !!!
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0.RC8 stylen @ phpBB 3.0.0 ... ??? !!!
Zijn stylen die phpBB 3.0.RC8 compatibel zijn, ook phpBB 3.0.0 compatibel?
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: phpBB 3.0.RC8 stylen @ phpBB 3.0.0 ... ??? !!!
Waarschijnlijk wel, volgens dat ik heb gehoord zijn er weinig veranderingen 

Iemend die dit zeker weet?
Ze zijn gewoon te gebruiken, er is 1 wijzinging gedaan als schoonheidsfoutje en meer niet.
Nee laatse checking is er ook nog een dus dat maakt 2.BetaDevil schreef:Ze zijn gewoon te gebruiken, er is 1 wijzinging gedaan als schoonheidsfoutje en meer niet.
En dit geld alleen voor prosilver stijlen zover ik weet.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Aangezien ik er niet van hou om via priveberichten allerlei vragen te beantwoorden, doe ik het hier.
Alleen voor stijlen gebasseerd op prosilver is er een kleine wijziging, voor stijlen gebasseerd op subsilver2 zijn er geen wijzigingen.
Precies zoals Raimon al zei.
Alleen voor stijlen gebasseerd op prosilver is er een kleine wijziging, voor stijlen gebasseerd op subsilver2 zijn er geen wijzigingen.
Precies zoals Raimon al zei.
@ AHD
Het antwoord wordt duidelijk vermeld in dit en andere topics. Support alleen via het forum en niet via prive berichten.AHD schreef:Bedoeld u ermee dat darkness 100% compleet en volledig phpBB 3.0.0 compatibel is?
@ Rove:
phpBB 3.0.RC8 stylen die gebaseerd zijn op subsilver2 zijn dus phpBB 3.0.0 compatibel? En waar is darkness op gebaseerd?
phpBB 3.0.RC8 stylen die gebaseerd zijn op subsilver2 zijn dus phpBB 3.0.0 compatibel? En waar is darkness op gebaseerd?
- ja
- subsilver2
Dankjullie, ik heb nu antwoord op al m'n vragen! Slotje? Rove, sorry voor de pm.