Blanco scherm

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
lny

Blanco scherm

Bericht door lny » 15 jan 2008, 21:28

• Adres van je forum: http://www.weim.be/forum/
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? na mijn eerste logout na de installatie
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? neen
    Wat is het probleem?
De forum index werkt wel maar bijvoorbeeld wanneer ik kies voor login / admin / .. krijg ik een wit 'blanco' scherm te zien ... Ik heb niets gewijzigd aan het forum. Ik heb ondertussen al meerdere zoekacties verricht met Google en merk dat er vaak sprake is van het probleem maar ik vind geen oplossing !

Groeten,

lny

lny

Re: Blanco scherm

Bericht door lny » 15 jan 2008, 21:32

Opmerking !

Ik heb wel de .htaccess niet geupload aangezien deze een foutmelding heeft ...

Code: Selecteer alles

HTTP Error 500 - Internal Server Error
.htaccess bestandsindeling niet herkend 
U ontvangt deze foutmelding wanneer u een .htaccess bestand in de map heeft staan van het bestand wat u wilt aanroepen. De indeling van het .htaccess-bestand wordt door onze webserver niet herkend. Veel gedownloade scripts genereren automatisch .htaccess bestanden om in een UNIX-omgeving uw website te beveiligen met bijvoorbeeld een gebruikersnaam en wachtwoord, of willen gebruik maken van URL rewriting. Onze webservers kunnen niet met deze bestanden omgaan en geven u deze error 500 foutmelding terug. Dit kunt u uplossen door .htaccess bestand te verwijderen.

Wanneer u mappen wilt beveiligen met een gebruikersnaam en wachtwoord dan kunt u gebruik maken van de optie 'Secured Folders', welke voor u beschikbaar is in uw HELM Control Panel. Wanneer u gebruik wilt maken van URL-rewriting, dan bieden we hier een alternatieve mogelijkheid voor aan. U kunt de URL-rewriting filter (IIRF) laten activeren door een e-mail te sturen naar support@sohosted.com. U kunt daarin aangeven op welk (sub)domein u graag de URL rewriting filter wilt laten activeren. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen zullen wij zo spoedig mogelijk de filter activeren, en per e-mail de uitleg daarvan toesturen. 

lny

Re: Blanco scherm

Bericht door lny » 15 jan 2008, 22:43

iemand enig idee ?

Gesloten