Quota bijlagen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
joad

Quota bijlagen

Bericht door joad » 20 jan 2008, 20:04

Mijn forum staat bij freeweb7.com geïnstalleerd. Bij mijn bijlage instellingen heb ik het maximum gezet op 0, wat overeenkomt met oneindig. Nu weet ik wel dat die bijlagen niet oneindig groot mogen zijn. Maar het maximum is blijkbaar 2000kb per bijlage. En ik dacht dat het maximum 9mb ofzo was. Ik vind persoonlijk 2mb nogal aan de magere kant. Kan iemand mij helpen om ervoor te zorgen dat ik mijn bijlagenquota groter kan maken?
Verplaatst van Service Team
- ElbertF

Robin Huurman

Re: Quota bijlagen

Bericht door Robin Huurman » 20 jan 2008, 20:13

Dit lijkt me ook niet echt een phpBB.nl Service Team taak, maar ik weet wel dat de grootte daarvan bepaalt wordt door je php configuratie.

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 20 jan 2008, 20:16

2MB is meestal de begrenzing die staat ingesteld in php.ini, tenzij je zelf de server beheert kan waarschijnlijk alleen je host dit voor je aanpassen.

Niek
Contacteer:

Bericht door Niek » 21 jan 2008, 18:42

Er is een kleine kans dat je host toestaat dat je bestanden groter dan 2MB kunt uploaden.
Wel zou je het volgende eens kunnen proberen.
Open .htaccess en voeg de volgende regel toe.

Code: Selecteer alles

php_value upload_max_filesize 10M
Vervang de 10 met een waarde die je zelf graag wilt.

Nogmaals, er is een kleine kans dat je host dit toelaat, maar het is te proberen :mrgreen: .
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten