- Adres van je forum: http://www.ashladan.be
Event. modificaties op je forum:ajax_shout_1_0_2a,welcome panel 0.10,sticky split
Wanneer ontstond het probleem? N/A
phpBB versie: 3.0.0
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
Wat is het probleem?
normale gebruikers kunnen admin posts verwijderen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
normale gebruikers kunnen admin posts verwijderen
Re: normale gebruikers kunnen admin posts verwijderen
Je moet alle permissies eens nakijken want dat zou natuurlijk niet kunnen 

-
ik heb de permissies van almijn groepen nagekeken en er is nergens iets verdacht, en gezien normale users normaal geen posts kunnen deleten moet ik bij de moderatoren zijn maar daar heb ik ook alles nagezien..BetaDevil schreef:Je moet alle permissies eens nakijken want dat zou natuurlijk niet kunnen
Zoals BetaDevil zegt;
Dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Kijk alle permissies voor één bepaald (sub)forum eens na, waarin gebruikers deze mogelijkheid hebben. Door specifiek te kijken naar de permissies die normale gebruikers hebben, zou je het moeten kunnen vinden.BetaDevil schreef:Je moet alle permissies eens nakijken want dat zou natuurlijk niet kunnen

-
ik heb gisterebn al de "oorzaak" gevonden,ik had zijn rechten overgenomen maar blijkbaar kan ik dan nog mn posts deleten 

Klopt, je blijft zelfs gewoon berichten onder je eigen naam posten. Het is namelijk (zonder al te veel omwegen) niet mogelijk om berichten onder iemand anders zijn naam te plaatsen.demonhunter schreef:ik heb gisterebn al de "oorzaak" gevonden,ik had zijn rechten overgenomen maar blijkbaar kan ik dan nog mn posts deleten
Dat zou ook niet de bedoeling kunnen zijn, want dan zouden er ineens berichten onder mijn naam verschijnen, die ik helemaal niet geschreven heb en haal je het idee van een forum een beetje onderuit!

Eh Coen... pssst "Moderator options >> Change poster:"Coen schreef:Dat zou ook niet de bedoeling kunnen zijn, want dan zouden er ineens berichten onder mijn naam verschijnen, die ik helemaal niet geschreven heb en haal je het idee van een forum een beetje onderuit!

Ik zei dus;
Moderators weten wat ze doen, neem ik aan. Dus dit soort opties vind ik een omweg voor 'normale' gebruikers!Coen schreef:Het is namelijk (zonder al te veel omwegen) niet mogelijk om berichten onder iemand anders zijn naam te plaatsen.

Het is een standaard feature dus geen omweg.Coen schreef:Ik zei dus;Moderators weten wat ze doen, neem ik aan. Dus dit soort opties vind ik een omweg voor 'normale' gebruikers!Coen schreef:Het is namelijk (zonder al te veel omwegen) niet mogelijk om berichten onder iemand anders zijn naam te plaatsen.