Inloggen in andere dan standaard taal ?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
marcelvdd
Contacteer:

Inloggen in andere dan standaard taal ?

Bericht door marcelvdd » 01 apr 2008, 10:38

• Adres van je forum: http://www.mfvdd.be/phpBB3
    Event. modificaties op je forum:geen modificaties
    Wanneer ontstond het probleem?geen echt probleem enkel een vraag
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Beste,

Ons forum is gericht op hobby's. De mensen die er aan deelnemen zijn ofwel nederlands, engels of russish sprekend. Het forum staat ingesteld op standaard Nederlands. Gebruikers kunnen later kiezen welke taal ze wensen te gebruiken (Nederlands, engels of russish). Het probleem is de eerste inlog. Iemand van bv rusland verstaat de nederlandstalige help niet en hoe moet die registreren als alles wat hij/zij leest als chinees voor hun eruit ziet. Hun alfabet is anders en dus voor de russish sprekende heel moeilijk uit te vissen hoe ze van taal moeten veranderen.

Is er een manier om het forum laten op te starten in de taal van waar word ingelogged ? Indien een gast inlogged (iemand die nog niet is geregistreerd) ziet die dan het forum in zijn/haar taal of in de standaard Nederlandse taal ?...

Graag een antwoord. Bedankt op voorhand.
..
Groetjes

Marcel

Divigo

Re: Inloggen in andere dan standaard taal ?

Bericht door Divigo » 01 apr 2008, 10:42

Ik heb dit pas getest omdat ik hetzelfde probleem zag.
Wanneer je de standaard taal engels maakt komen de nieuw te registreren leden bij het registratie scherm de mogelijkheid tegen om een taal te selecteren.
Wanneer zij hun taal gekozen hebben komen ze terug in het registration form in de geselecteerde taal.
De engelse taal zijn de meeste mensen inmiddels wel machtig dus de eerste pagina zou geen probleem moeten zijn.
Bij mijn forum heb ik dus de standaard taal op engels staan.

marcelvdd
Contacteer:

Re: Inloggen in andere dan standaard taal ?

Bericht door marcelvdd » 01 apr 2008, 10:55

Bedankt voor deze uiterst snelle reactie, ik ga dit onmiddelijk aanpassen.
Groetjes

Marcel

Gesloten