- Adres van je forum: http://www.pokeralsbijbaan.nl
Event. modificaties op je forum: nvt
Wanneer ontstond het probleem? nvt
phpBB versie: 3.0.1
Nu wat vragen waar ik nog niet echt een duidelijk antwoord op heb kunnen vinden:
1. seo: is phpbb vriendelijk voor google? Het probleem met mijn huidige forum is dat ondanks dat ik bijna 4000 posts heb google er bijna geen een vind omdat hij dit niet goed doorgeeft (meta e.d. ik heb er niet zoveel verstand van weet alleen dat hij ze niet vindt en dat daar ook over geklaagd wordt op het fireboard forum)
2. integratie in joomla, hoe kan ik hem net zo integrereren als fireboard, of is dat niet mogelijk? En zo nee is er wel een manier om bovenaan net als bij dit forum een aantal links te plaatsen zodat bezoekers nog wel naar andere content kunnen?
3. users meenemen: dmv community builder en cbconnector zullen er niet echt problemen zijn wat betreft het overzetten van users toch?
4. overzetten posts: dit kan geloof ik niet, of er is geen eenduidige manier voor zover ik gelezen heb. Is er wel een manier om mijn oude fireboard als archief ernaast te houden dan?
Dat zijn geloof ik wel zo'n beetje de vragen waar ik mee zat, alvast bedankt voor jullie hulp!