backup terugzetten maar komt niks terug

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
kenny12

backup terugzetten maar komt niks terug

Bericht door kenny12 » 03 mei 2008, 17:57

• Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? vandaag :cry:
    phpBB versie: 3.0.rc1 en 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?ja updates er opgegooit
    Wat is het probleem?
hallo

het probleem is dat ik vandaag probeerde me forum te updaten nouw dat is dus uitgelopen op een niet werkent / leeg forum

ik had de aller eerste rc versie van phpbb3 dus ben heel de dag met van alles beezig geweest met updates niet geslaagd

heb nu uiteindelijk maar een hele nieuwe download gepakt en geinstaleerd staat er op dus ik druk op de knop om mijn backup terug te zetten dan zegt die dat het goed gegaan is dan kijk ik op mijn forum en wat zie ik dan welkom bij uw eerste forum (forum dus nog helemaal leeg) :evil:

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Niek
Contacteer:

Re: backup terugzetten maar komt niks terug

Bericht door Niek » 05 mei 2008, 11:13

Je kunt het bestand config.php aanpassen met de gegevens van je oude database zodat deze wordt gebruikt.
Nu plaats je het install mapje van 3.0.1 terug en ga je naar http://jouwdomein/install/database_update.php

Nu draai je weer met een 3.0.1 en heb je alle berichten/ gebruikers behouden.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten