Account activatie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Lian
Contacteer:

Account activatie

Bericht door Lian » 29 jun 2008, 13:22

• Adres van je forum: http://jesse-mccartney.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: nee
    Wanneer ontstond het probleem? in het begin
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Ik heb versie 3 weer opnieuw geinstalleerd, de vorige keer ging dat goed.
Maar omdat ik eerst nogal veel last had van spammers wilde ik de account activatie aanzetten, alleen die kan ik ineens niet meer vinden.
Weet iemand waar ik dit kan veranderen, ben alles al af gegaan.

alvast bedankt

Niek
Contacteer:

Re: Account activatie

Bericht door Niek » 29 jun 2008, 13:28

Je hebt waarschijnlijk je mail uitstaan waardoor je geen account activatie kunt gebruiken.
Zet deze eerst weer aan. Beheerderspaneel ==> Instellingen e-mail's ==> Sta e-mails toe op het forum:.

Vervolgens zet je account activatie aan. Beheerderspaneel ==> Instellingen registratie ==> Account activatie.

Wat je beter kunt doen tegen spammers is gebruik maken van captcha. Dat is een code die je uit een afbeelding moet over typen.
Dit doe je als volgt Beheerderspaneel ==> Instellingen visuele-bevestiging ==> Schakel visuele bevestiging voor registraties in.
Verder kun je een beetje met de instellingen "spelen". Onderaan kun je een voorbeeld bekijken. Je code moet natuurlijk nog wel leesbaar zijn. :P
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Lian
Contacteer:

Re: Account activatie

Bericht door Lian » 29 jun 2008, 18:00

Super bedankt!
Het is gelukt.

Gesloten