Hoe kan ik een tabel maken of toevoegen?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Hoe kan ik een tabel maken of toevoegen?
hey hoe kan ik een tabel aanmaken op mijn site of toevoegen?
Thanx!
Thanx!
Re: Hoe kan ik een tabel maken of toevoegen?
Wat voor een tabel? Iets meer informatie zou welkom zijn.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Nou uh soort van vierkante ding met lijnen erin
je kunt dan voor je homepage als announcemt gebruiken
en in de tabel komt er 3 verschillende topic of 4 gewoon in een rij en onderelkaar komen er nieuwe dingens te staan die nieuw op de forum zijn afgekort van de linken bv : ietsvoorpc komt onder software te staan iets voor film etc en ga maar door...
je kunt dan voor je homepage als announcemt gebruiken
en in de tabel komt er 3 verschillende topic of 4 gewoon in een rij en onderelkaar komen er nieuwe dingens te staan die nieuw op de forum zijn afgekort van de linken bv : ietsvoorpc komt onder software te staan iets voor film etc en ga maar door...
Ik snap er weinig van.
Vul eerst eens de support template in.
Vul eerst eens de support template in.
..
- Adres van je forum: http://
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Die link naar het voorbeeld is niet toegankelijk voor gasten en de inhoud van de site komt mij enigszins verdacht over 

... Maar ik modereer (nog) niet.
Kijk zo iets bedoelde ik :Bee schreef:Die link naar het voorbeeld is niet toegankelijk voor gasten en de inhoud van de site komt mij enigszins verdacht over
Dat is een soort van WYSIWYG editor (what you see is what you get). Er is wel een mod voor in ontwikkeling, maar deze is nog in alpha fase.
Live gebruiken is dus ook op eigen risico. [Alpha] FCKeditor MOD (WYSIWYG HTML editor)
Live gebruiken is dus ook op eigen risico. [Alpha] FCKeditor MOD (WYSIWYG HTML editor)
Groetjes Niek
Niek schreef:Dat is een soort van WYSIWYG editor (what you see is what you get). Er is wel een mod voor in ontwikkeling, maar deze is nog in alpha fase.
Mogen wij dan support geven Bee?Bee schreef:Die link naar het voorbeeld is niet toegankelijk voor gasten en de inhoud van de site komt mij enigszins verdacht over
Ja, want die site is niet van hem.
- Bee