Forum verplaatsen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forum verplaatsen
Mijn forum wil ik verplaatsen naar een andere map, bijvoorbeeld naar www.mijndomein.nl/forum
Kan ik het hele forum zo verplaatsen of moet ik nog rekening houden met bepaalde zaken zoals uploads e.d.
Kan ik het hele forum zo verplaatsen of moet ik nog rekening houden met bepaalde zaken zoals uploads e.d.
Re: Forum verplaatsen
Als je ALLE forumbestanden verplaatst, inclusief "files", dan is het geen enkel probleem.
Let er ook op dat de CHMOD op de verplaatste mappen goed is 

... Maar ik modereer (nog) niet.
En in PhpMyAdmin je phpbb_config aanpast naar het nieuwe path
Als je het naar een andere map wilt verplaatsen, dan kan je ook gewoon je huidige map renamen.mikemike schreef:Mijn forum wil ik verplaatsen naar een andere map, bijvoorbeeld naar http://www.mijndomein.nl/forum
dan heet opeens alles anders... dus ook alles in de databaseAuriorx schreef:Als je het naar een andere map wilt verplaatsen, dan kan je ook gewoon je huidige map renamen.mikemike schreef:Mijn forum wil ik verplaatsen naar een andere map, bijvoorbeeld naar http://www.mijndomein.nl/forum

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Niet waar, ik heb het zelf namelijk ook gedaan, ik heb forum2 in forum veranderd, en het enige wat ik moest aanpassen was een link-subforum.