- Adres van je forum: http://localhost
Event. modificaties op je forum: Pm mod, en welkomstbericht mod
Wanneer ontstond het probleem? Bij het installen van een nieuwe stijl, aeroblue X
phpBB versie: 3.0.0
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nope
Wat is het probleem?
Inlog pagina
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Inlog pagina
Re: Inlog pagina
Geen aparte inlogpagina? Bestaat hij helemaal niet, of is er een link naartoe, of? Kan je iets duidelijker zijn 

... Maar ik modereer (nog) niet.
Ik heb er een link naartoe gemaakt, maar dan komt ie gewoon weer bij de inlogpagina terecht.
Bij de index pagina is er ook een login, helemaal bovenaan, maar dan zijn ook de forums e.d. te zien.
Die wil ik apart hebben.
Bij de index pagina is er ook een login, helemaal bovenaan, maar dan zijn ook de forums e.d. te zien.
Die wil ik apart hebben.
Dan is het toch goed?Ik heb er een link naartoe gemaakt, maar dan komt ie gewoon weer bij de inlogpagina terecht.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Oh, sorry ik bedoel dat ie weer bij de index pagina terecht komt 

Iemand die hier iets op weet?
Edit: Misschien weet ik zelf al wat, maar wat is de link naar "Verborgen inloggen"?
Edit: Misschien weet ik zelf al wat, maar wat is de link naar "Verborgen inloggen"?