Een tab verwijderen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Een tab verwijderen
Hey!
Ik weet niet zeker of dit hier hoort. Dus als dat zo is (dat het niet hier hoort), wil een moderator dit dan naar het goede onderdeel verhuizen?
Ik vraag me af hoe ik het tabblad 'Systeem' in het Beheerderspaneel kan weghalen. Ik weet dat het kan d.m.v. het tabblad 'Modules', maar ik wil graag dat het via een code weggehaalt kan worden (dus de code opzoeken en verwijderen). Of is er een betere manier (behalve dus via het tabblad 'Modules') om dit te doen?
Groeten,
steefaman
Ik weet niet zeker of dit hier hoort. Dus als dat zo is (dat het niet hier hoort), wil een moderator dit dan naar het goede onderdeel verhuizen?
Ik vraag me af hoe ik het tabblad 'Systeem' in het Beheerderspaneel kan weghalen. Ik weet dat het kan d.m.v. het tabblad 'Modules', maar ik wil graag dat het via een code weggehaalt kan worden (dus de code opzoeken en verwijderen). Of is er een betere manier (behalve dus via het tabblad 'Modules') om dit te doen?
Groeten,
steefaman
Forum Hoster. Gratis, snel en gemakkelijk je eigen phpBB3 forum.
- fulleffect
- Contacteer:
Re: Een tab verwijderen
dit zou je kunnen doen door de beheerder permissies aan te passen. ik zou alleen niet weten waarom je dit zou willen.
Ik ben bezig met forum hosting en ik heb liever niet dat de gebruikers naar het tabbad 'Systeem' kunnen gaan. Dus hoe kan dit gedaan worden?
- fulleffect
- Contacteer:
ik dacht dat daar speciale modificaties voor waren. je zou is een bericht moeten sturen naar jan hier op het forum 

Je schakelt in het modulebeheer in het administratiepaneel uit wat je er niet in wil hebben, en vervolgens verwijder je helemaal op het einde de module voor modulebeheer. Je kan het eventueel afmaken door daarna nog bestanden te verwijderen.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Mij lijkt het handiger eens te kijken naar de beheerdersrollen. Dat scheelt je ook een hoop werk als je het later terug wil zetten voor jezelf.
Ik wil het niet terug zetten, het is gewoon de bedoeling dat dat tabblad weggehaald wordt. Dus kan dat d.m.v. een code te verwijderen ofzo?
Je kan gewoon de module verwijderen in het modulebeheer. Vervolgens ook de module Modulebeheer zelf verwijderen. Dan kan hij niet teruggezet worden. Enkel via de database. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!