teller en verborgen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
egahn

teller en verborgen

Bericht door egahn » 08 mar 2009, 10:41

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? teller een paar weken en verborgen leden vanmorgen
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
teller werkt bij sommige niet
en verborgen kan ik niet zien wie het is.

..
Hallo,
Bij een aantal leden doet hun teller het niet. Ik zoek wel maar kan niet vinden waar ik dat zou kunnen herstellen.

Vanmorgen kom ik op mijn forum en zie dat er ineens een aantal verborgen zijn en ik(BEHEERDER) log in maar kan niet zien wie dat zijn.
Nu ben ik benieuwd hoe zoiets kan??

gegroet egahn
Laatst gewijzigd door egahn op 08 mar 2009, 12:23, 4 keer totaal gewijzigd.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: teller en verborgen

Bericht door Paul » 08 mar 2009, 11:51

Welke teller bedoel je precies?

egahn

Bericht door egahn » 08 mar 2009, 12:24

De berichtenteller.

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 08 mar 2009, 15:13

In de permissies is in te stellen of berichten meetellen voor de berichtenteller. Wil je dit eerst even voor me controleren of dat goedstaat?

Beheerderspaneel -> Permissies -> Forum permissies groepen -> Geregistreerde gebruikers -> forums -> Geavanceerde permissies -> Andere -> "Verhoog berichtenteller" naar Ja.

Als je dit probleem enkel voor bepaalde gebruikers hebt kan je het eventueel ook even proberen bij Forum permissies gebruikers, in plaats van groepen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

egahn

Bericht door egahn » 08 mar 2009, 21:00

Hartelijk dank voor de aanwijzingen. Die ik dan wel eerst goed moet lezen. Eerst niet maar toch gevonden.

Nu wel.

Nogmaals bedankt hoor.

Gesloten