HTML code invoegen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: HTML code invoegen
PC Beveiligen, graag niet dubbelposten, maar je berichten aanpassen mocht je iets toe te voegen hebben. Ik heb je berichten nu samengevoegd.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
- Contacteer:
Huh? Daar ben ik mij totaal niet bewust van, mijn excuses in ieder geval..Jim schreef:PC Beveiligen, graag niet dubbelposten.

Dat heb ik gedaan (volgens mij), maar het werkt nog steeds niet?Masterbas schreef:Ik zie dat je bij je subforum Windows, de subfora neer hebt gezet... dit kan phpBB zelf ook (met een link naar de subfora uiteraard...). Je kunt dit instellen door het subforum windows te wijzigen en dan het vinkje bij "Toon de subforums in legenda van het hoofdforum" op ja te zetten...
'Windows' is een categorie trouwens..
PC Beveiligen, graag niet dubbelposten, maar je vorige bericht bewerken. Ik heb je posts nu samengevoegd.