Help !! PhpMyadmin laat mijn forum niet zien

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Leendert51

Help !! PhpMyadmin laat mijn forum niet zien

Bericht door Leendert51 » 04 apr 2009, 10:02

P
  • Adres van je forum: http://1........../....../
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? met instaleren.
    phpBB versie: phpBB-2.0.23

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee is een nieuwe instal
    Wat is het probleem?
Mijn PhpMyadmin laat mijn forum niet zien. Ik heb een Qnas TS-439 Pro Turbo NAS gekocht om mijn data in op te slaan en als Server om een forum te maken over australie voor mijn dochter. toen ik alles had geinstaleerd wat ook niet lekker ging zonder errors zag ik dat mijn forum wel aangemaakt was in de data base, maar met de pagina niets kon doen, ook niet inloggen als admin om instellingen te beheren op mijn forum. Het forum mist een gedeelte wat op de een of andere manier niet geactiveerd is, of het heeft een error. Ik ben nu pas begonnen met een server en een forum, dus ik ben een leek vergeleken bij de mensen die al langer een server en/of forum hebben. Ik leer snel en heb wel wat verstand van computers. Alle software heb ik gedownload van de desbetreffende sites. Mijn PhpMyadmin versie informatie 3.1.3. en heb Wordpress geinstalleerd . Sorry als ik iets verkeerd heb geschreven of heb gevraagt . Dit is de eerste keer dus als ik niets vraag of niets doe dan kom ik er niet.
met vriendelijke groet Leen

..

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Help !! PhpMyadmin laat mijn forum niet zien

Bericht door Paul » 04 apr 2009, 11:03

phpBB 2 is niet meer ondersteund, je zal moeten upgraden naar phpBB3.

En hierom gaat deze ook op slot, wij kunnen je hier verder niet mee helpen.

Gesloten