Ik krijg volgende foutmelding als ik de registratievoorwaarden aanpas:
PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3765: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/ucp.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3767: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/ucp.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3768: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/ucp.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3769: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/ucp.php:1)
Iemand een idee waar dit aan ligt?
Mvg,
Hans
Registratie tekst aanpassen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Registratie tekst aanpassen
Graag in het vervolg een nieuw topic openen, i.p.v. een oud topic te bumpen. Ik heb je post nu gesplitst.
Ik werk met Filezilla. Dit programma heeft een interne editor voor php bestanden te bewerken...
Filezilla heeft dat niet, je gebruikt kladblok 
Kladblok slaat bestanden niet goed op, je kunt beter een programma gebruiken (zoals hierboven) die dat wel doet,
Controleer ook of het bestand is opgeslagen als UTF-8 zonder BOM.

Kladblok slaat bestanden niet goed op, je kunt beter een programma gebruiken (zoals hierboven) die dat wel doet,
Controleer ook of het bestand is opgeslagen als UTF-8 zonder BOM.
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
OK, probleem opgelost...
Bedankt!
Bedankt!