Handmatig back-uppen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gerben de G

Handmatig back-uppen

Bericht door Gerben de G » 04 mei 2009, 14:01

• Adres van je forum: http://scaperune.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: News Mod (?)
    Wanneer ontstond het probleem? -
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Mod geinstalleerd, kan niet meer in het beheerderspaneel
    Wat is het probleem?
In dit topic viewtopic.php?f=40&t=50413 heb ik aangegeven dat ik niet meer in het beheerderspaneel kan komen. Nu reageren er niet bijster veel mensen, dus ik zat te denken of ik niet gewoon handmatig een back-up kan maken. Ik heb al een back-up, maar die is van 21/04 en daar zitten de gebruikersprofielen en de berichten zelf niet bij (niet zo handig dus).

Nu is mijn bedoeling om een nieuw forum te installeren en daar die back-up op te zetten. Is het moeilijk om die back-up te maken en kan dat handmatig? (wel toegang tot FTP en database).

Gerben

Derky
Contacteer:

Re: Handmatig back-uppen

Bericht door Derky » 04 mei 2009, 14:22

Ik heb daar ook even gereageerd, ik stel voor omdat eerst te proberen. :P

Je kan met behulp van phpmyadmin je gehele database exporteren en later weer importeren. In de database staan alle berichten, gebruikers, groepen, instellingen etc. Voor bijlages en geuploade avatars moet je in de mappen files en images/avatars/upload/ zijn. :)

Gerben de G

Re: Handmatig back-uppen

Bericht door Gerben de G » 04 mei 2009, 14:34

Bedankt, ga ik proberen. :)

Gesloten