Niet kunnen bumpen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
RagingR2

Niet kunnen bumpen

Bericht door RagingR2 » 15 apr 2009, 08:24

Om de één of andere reden kan ik sommige topics wel bumpen, en bij andere topics verschijnt het "bump" knopje/linkje simpelweg niet.

Wat ik al geprobeerd heb:
1. de bump interval veranderen; die staat nu op " 1 day", en het probleem doet zich voor bij topics waar al weken/maanden niet in gepost is.
2. "Resynchronise dotted topics" via het Administration control panel. Dit heeft echter ook geen effect.

Weet iemand waar het aan ligt dat ik maar bij de helft van de topics een bump linkje verschijnt? Hoe zorg ik ervoor dat er gewoon bij elk topic waar meer dan 1 dag niet in gepost is een "bump" linkje verschijnt zoals het hoort?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Niet kunnen bumpen

Bericht door Paul » 15 apr 2009, 08:56

Je kan, volgens mij, enkel bumpen indien jij de topicstarter bent, of als laatste in dat topic gepost hebt.

RagingR2

Bericht door RagingR2 » 15 apr 2009, 17:08

Ehm... maar ik ben moderator op het betreffende forum. Ik mag toch aan nemen dat het de bedoeling is dat je als moderator in principe elk topic kan bumpen?

En zo niet... weet iemand een mod of een oplossing zodat dat wel kan, want als dit werkelijk zo is zou het knap onhandig zijn (om niet te zeggen erg onlogisch dat het op die manier gemaakt is, maar dat terzijde).

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 15 apr 2009, 17:42

Nee, dat is standaard niet mogelijk ;). dat is namelijk ook niet het doel van de knop :).
Ik denk niet dat er een MOD voor is ook.

Je kan wel het volgende proberen:
zoek inposting.php:

Code: Selecteer alles

if ($auth->acl_get('f_bump', $forum_id))
vervang met

if ($auth->acl_get('f_bump', $forum_id) || $auth->acl_get('m_', $forum_id))
Zoek in includes/functions_content.php:

if (!$auth->acl_get('f_bump', $forum_id) || $topic_bumped)
en vervang met:

if ( (!$auth->acl_get('f_bump', $forum_id) || $topic_bumped) && !$auth->acl_get('m_', $forum_id))
Zoek:

if ($topic_poster != $user->data['user_id'] && $last_topic_poster != $user->data['user_id'])
en vervang met:

if ($topic_poster != $user->data['user_id'] && $last_topic_poster != $user->data['user_id'] && !$auth->acl_get('m_', $forum_id))
En het moet kunnen denk ik.

stomaatje
Contacteer:

Bericht door stomaatje » 06 mei 2009, 21:23

ja het werkt!!

super dank je wel!

suzanne

Gesloten