- Adres van je forum: http://www.jaguarforum.nl
Event. modificaties op je forum:ehhpaar
Wanneer ontstond het probleem? nog geen probleem
phpBB versie: 3.0.0
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
nopeWat is het probleem?
Updaten van mijn forum? iemand?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Updaten van mijn forum? iemand?
- FreakyBlue
- Contacteer:
Re: Updaten van mijn forum? iemand?
Wat voor hulp heb je nodig? Wat gaat er niet?
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Nou ik durf hem niet te updaten, ben bang dat ik alles dan kwijt ben, dus wanneer jij zekerder van jezelf bent dan zou het super zijn als je kunt helpen.
Ik zat te twijfelen om de website helemaal opnieuw te installeren, maar dat lijkt mij onnodig? Ik was onlangs gehacked en heb alle permissies opnieuw aangepast en het forum ziet er weer goed uit...
ik hoor graag van je, en ik kan je via een pb mijn ftp gegevens geven?
Hoor graag van je.
Dennis
Ik zat te twijfelen om de website helemaal opnieuw te installeren, maar dat lijkt mij onnodig? Ik was onlangs gehacked en heb alle permissies opnieuw aangepast en het forum ziet er weer goed uit...
ik hoor graag van je, en ik kan je via een pb mijn ftp gegevens geven?
Hoor graag van je.
Dennis
Dit is het support forum, aanvragen kunnen in het service forum 
Het wordt gewaardeerd om het eerst zelf te proberen, want hoe wou je anders een forum beheren als je van andere mensen afhankelijk bent?
Maak eerst een ftp en database backup, zo weet je zeker dat er niets fout kan gaan, en het is redelijk makkelijk om uptedaten, je hoeft alleen maar de instructies op het scherm op te volgen
Updaten van 3.0.0 doe je zo:
haal het update pakket van 3.0.0 naar 3.0.1 binnen (automatische updater gebruiken we hier)(sourceforge, even zoeken naar phpbb3 en je bent er zo)
begin met updaten en volg zo de instructies.
Je forum is nu versie 3.0.1 grats! ^^
Haal het update pakket 3.0.1 naar 3.0.2 binnen, zelfde stappen als hierboven.
Op phpbb.com kun je de automatische update van 3.0.2 naar 3.0.4 downloaden, voor de zelfde stappen uit als eerst. En klaar!
Zorg wel voor backups van ftp en database, dan kan er niets fouts gaan

Het wordt gewaardeerd om het eerst zelf te proberen, want hoe wou je anders een forum beheren als je van andere mensen afhankelijk bent?
Maak eerst een ftp en database backup, zo weet je zeker dat er niets fout kan gaan, en het is redelijk makkelijk om uptedaten, je hoeft alleen maar de instructies op het scherm op te volgen

Updaten van 3.0.0 doe je zo:
haal het update pakket van 3.0.0 naar 3.0.1 binnen (automatische updater gebruiken we hier)(sourceforge, even zoeken naar phpbb3 en je bent er zo)
begin met updaten en volg zo de instructies.
Je forum is nu versie 3.0.1 grats! ^^
Haal het update pakket 3.0.1 naar 3.0.2 binnen, zelfde stappen als hierboven.
Op phpbb.com kun je de automatische update van 3.0.2 naar 3.0.4 downloaden, voor de zelfde stappen uit als eerst. En klaar!
Zorg wel voor backups van ftp en database, dan kan er niets fouts gaan

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Hejj kun je dit verhuizen naar het service forum?
ik heb al zitten zoeken maar het gaat mij denk ik niet lukken met updaten.
Greetz
Dennis
ik heb al zitten zoeken maar het gaat mij denk ik niet lukken met updaten.
Greetz
Dennis
Vertel ons eerst maar eens wat er precies niet lukt, en of je vragen hebt. Dan kunnen je we proberen te leren hoe het moet.
Zorg dat je back-ups maakt, en als er iets mis mocht gaan, dat je die terug kan zetten.
Zorg dat je back-ups maakt, en als er iets mis mocht gaan, dat je die terug kan zetten.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
ahh backups genoeg 
beste website geworden, eigenlijk heb ik 2 keuzes..
Ik kan zelf de hele website vernieuwen en een nieuwe template bouwen en dus alle modules weer opnieuw toevoegen
of
de website updaten en dan de bestaande template gaan aanpassen.
Keuze 2 wil ik het liefste.
ik kan geen 3.0.0 naar 3.0.1 automatische update vinden voor NL.. daar loop ik vast..
Dus.. het zou super zijn wanneer jullie dit goed uit kunnen leggen dan doe ik het zelf (kan wel redelijk veel). Of een van jullie krijgt toegang tot de server zodat de update doorgevoerd kan worden en ik daarna een nieuwe template zelf toevoeg..
Hoor het wel .
Thanxsss
Dennis

beste website geworden, eigenlijk heb ik 2 keuzes..
Ik kan zelf de hele website vernieuwen en een nieuwe template bouwen en dus alle modules weer opnieuw toevoegen
of
de website updaten en dan de bestaande template gaan aanpassen.
Keuze 2 wil ik het liefste.
ik kan geen 3.0.0 naar 3.0.1 automatische update vinden voor NL.. daar loop ik vast..
Dus.. het zou super zijn wanneer jullie dit goed uit kunnen leggen dan doe ik het zelf (kan wel redelijk veel). Of een van jullie krijgt toegang tot de server zodat de update doorgevoerd kan worden en ik daarna een nieuwe template zelf toevoeg..
Hoor het wel .
Thanxsss
Dennis