Hallo
Ik gebruik PHPBB 3.0.5.
Hoe kan men onderwerpen/text body van (geregistreerde) gebruikers editen? In het beheerderspaneel en in het moderatorpaneel heb ik talloze mogelijkheden (splitsen, sluiten, heropenen, verwijderen, ...), maar niet echt specifiek gericht tot het wijzigen van de inhoud.
Is dit niet mogelijk zonder MOD of zie ik iets over het oog?
Mvg
Nick
Editen van onderwerpen / text-body in PHPBB
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Editen van onderwerpen / text-body in PHPBB
Er staat (als je je permissies goed hebt ingesteld) per bericht een edit/bewerk knop.
Daarmee kan je de inhoud van een post veranderen.
Als je de titel van het onderwerp wilt veranderen, ga je naar de beginpost en druk je daar op edit. Daar kan je dan de onderwerp titel aanpassen.
Hopelijk was dit wat je bedoelde
Daarmee kan je de inhoud van een post veranderen.
Als je de titel van het onderwerp wilt veranderen, ga je naar de beginpost en druk je daar op edit. Daar kan je dan de onderwerp titel aanpassen.
Hopelijk was dit wat je bedoelde

Jeroen
Merci. Ik vond het nu wel bizar, dat het ineens niet meer lukte in de nieuwe versie, want voordien ging dat zonder problemen.
Heb je soms een screenshot van de plaats van die edit-knop binnen het forum?
- Misschien ligt het aan mijn skin, of misschien aan mijn permissies? Ik kijk er misschien gewoonweg over.
Ik ben nu tenminste zeker, dat er een aparte knop moet verschijnen, want in het moderatorpaneel raakte ik er niet wijs uit.
Nick
Heb je soms een screenshot van de plaats van die edit-knop binnen het forum?
- Misschien ligt het aan mijn skin, of misschien aan mijn permissies? Ik kijk er misschien gewoonweg over.
Ik ben nu tenminste zeker, dat er een aparte knop moet verschijnen, want in het moderatorpaneel raakte ik er niet wijs uit.
Nick
Kijk hier eens viewtopic.php?f=40&t=50948
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Het was inderdaad de skin. Thanks.