ip switch

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
nanda77
Contacteer:

ip switch

Bericht door nanda77 » 09 aug 2009, 16:59

Ik heb momenteel op mijn pc ip switch staan.Nu wil ik al een tijdje dit programma ook op de laptop zetten,maar op de een of manier lukt het niet.
Kan dat zijn omdat op de laptop vista zit,want op windows xp werkt het porgramma wel

gr nanda

Kevin
Contacteer:

Re: ip switch

Bericht door Kevin » 09 aug 2009, 20:21

Grote kans inderdaad dat het programma niet werkt met Vista. Een nieuwe versie zou dat wel moeten kunnen onderhand.

Neem anders het programma Filezilla, dat is gratis en werkt perfect op een Vista besturingssysteem.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten