Hallo om mijn eigen forum niet naar de hemel te sturen heb ik een test forum gemaakt. Die is in het engels.
Moet hem omzetten in het Nederlands. Kan ik nu een Nederlandse versie als extra styles downloaden en dan de Engelse versie verwijderen of is dat te simpel gesteld???
Testforum
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Testforum
Dat ligt eraan waar jij je phpbb forum hebt gedownload.
Als de nederlandse versie er al bij zit!
Ga je naar Beheerderpaneel >> TAB: Algemeen >> KOPJE: Forumconfiguratie >> Foruminstellingen
Dan simpel weg de standaart taal op Nederlands zetten!
Bij stijlen nemen vaak, de taal van het forum over;) Je zult alleen een NL afbeeldingenset map in de styl>>Imageset map moeten zetten. Anders doen de knoppen het niet of deze zijn engelstalig
Als de nederlandse versie er al bij zit!
Ga je naar Beheerderpaneel >> TAB: Algemeen >> KOPJE: Forumconfiguratie >> Foruminstellingen
Dan simpel weg de standaart taal op Nederlands zetten!
Bij stijlen nemen vaak, de taal van het forum over;) Je zult alleen een NL afbeeldingenset map in de styl>>Imageset map moeten zetten. Anders doen de knoppen het niet of deze zijn engelstalig
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Bij mijn host heb ik een testforum gestart en daar kwam een phpBB forum maar in het engels. En er is geen mogelijkheid om dat in het beheerspaneel om te zetten.
Het technische engels begrijp ik helaas weinig van dus wil er een Nederlands van maken. Maar hoe moet ik dat doen??
Het technische engels begrijp ik helaas weinig van dus wil er een Nederlands van maken. Maar hoe moet ik dat doen??
Heb je toegang tot je FTP?
Wat is de link van je website?
Als je toegang tot je FTP hebt. Dan moet je de Nederlandse taal bestanden toevoegen aan je language map. Mocht je zelf geen FTP toegang hebben dat zul je aan je HOST moeten vragen. Je forum Nederlands te maken...
Wat is de link van je website?
Als je toegang tot je FTP hebt. Dan moet je de Nederlandse taal bestanden toevoegen aan je language map. Mocht je zelf geen FTP toegang hebben dat zul je aan je HOST moeten vragen. Je forum Nederlands te maken...
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
bedankt, dat heb ik gedaan maar zal nog wel meer aan vast zitten als alleen maar een map toevoegen.