Geen forum zichtbaar ?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
yoursystem

Geen forum zichtbaar ?

Bericht door yoursystem » 20 jan 2010, 08:57

geen forum zichtbaar , althans ik een nieuwe gemaakt heb.
www.yoursystem.be
De shop voor jouw systeem :
Gaande van de huishoudelijke gebruiker tot de veel eisende gamer en alsook de op betrouwbare beruste zakelijke gebruiker.

Auriorx

Re: Geen forum zichtbaar ?

Bericht door Auriorx » 20 jan 2010, 10:26

Bij de permissies instellen dat je nieuwe forum zichtbaar is voor geregistreerde gebruikers en dan is het zo goed als verholpen. ;)

David
Contacteer:

Bericht door David » 20 jan 2010, 11:03

Heb je al een categorie?
Heb je daarin al een forum aangemaakt?

Dit kan in je Beheerders paneel bij de tab Forum

Als je dit hebt gedaan moet je de juiste permissie geven, Bij een nieuw forum, zou je normaal de permissies van het forum wat er standaard na installatie bij staat overnemen. Zo te zien is deze al weg. Als je jouw forum of categorie hebt gemaakt en opslaat zie je een groene balk. De middelste link is om permissie intestellen, klik daar maar op. En zorg dat de groep gasten erbij staat...

Hopelijk kom je er zo een beetje uit...
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 20 jan 2010, 11:56

yoursystem, graag niet je topic binnen 24 uur omhoog halen, ik heb je bericht nu verwijderd.

yoursystem

Bericht door yoursystem » 20 jan 2010, 14:38

Auriorx schreef:Bij de permissies instellen dat je nieuwe forum zichtbaar is voor geregistreerde gebruikers en dan is het zo goed als verholpen. ;)

Ik ben de admin ...lol
www.yoursystem.be
Gaande van de huishoudelijke gebruiker tot de veel eisende gamer en alsook de op betrouwbare beruste zakelijke gebruiker.

David
Contacteer:

Bericht door David » 20 jan 2010, 15:09

Ik heb al antwoord gegeven!!

Probeer eerst eens zelf te kijken, welke permissies je je categorie en forum hebben. Dit kan zoals ik hier boven al heb beschreven!

Voor de makkelijkheid

David schreef:Heb je al een categorie?

Als je dit hebt gedaan moet je de juiste permissie geven, Bij een nieuw forum, zou je normaal de permissies van het forum wat er standaard na installatie bij staat overnemen. Zo te zien is deze al weg. Als je jouw forum of categorie hebt gemaakt en opslaat zie je een groene balk. De middelste link is om permissie intestellen, klik daar maar op. En zorg dat de groep gasten erbij staat...

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

yoursystem

Bericht door yoursystem » 20 jan 2010, 15:31

David schreef:Ik heb al antwoord gegeven!!

Probeer eerst eens zelf te kijken, welke permissies je je categorie en forum hebben. Dit kan zoals ik hier boven al heb beschreven!

Voor de makkelijkheid

David schreef:Heb je al een categorie?

Dank je david, ikzie de forums nu :-)
www.yoursystem.be

EelkeB

Bericht door EelkeB » 21 jan 2010, 08:17

yoursystem schreef:
Auriorx schreef:Bij de permissies instellen dat je nieuwe forum zichtbaar is voor geregistreerde gebruikers en dan is het zo goed als verholpen. ;)

Ik ben de admin ...lol
Gefeliciteerd :) Maar de admin moet ook "gewoon" rechten hebben om iets te bekijken, voor de meeste forums zal dat via de rechten van groep "Geregistreerde gebruikers" zijn; de admin zit ook in die groep, dus het is overbodig om basis-rechten voor het bekijken van een forum via een andere weg ook nog eens apart voor de admin toe te kennen.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

yoursystem

Bericht door yoursystem » 30 mar 2010, 17:48

Dank je
www.yoursystem.be

Gesloten