Foto's via Imageshack weg

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
SietskeV

Foto's via Imageshack weg

Bericht door SietskeV » 31 jan 2010, 21:04

• Adres van je forum: http://topcockers.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?3 dagen geleden
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? ja, link openen in nieuw tabblad ingeschakeld, maar weer teruggedraaid
    Wat is het probleem?
Er kunnen geen foto's meer geplaatst worden via Imageshack. De code is wel in het conceptbericht te zien, maar bij plaatsen staat er niets. Een deel van de al eerder geplaatste foto's is ook verdwenen.
Als je de gehele url code, behalve het deel dat tussen [img]en[/img] staat weghaalt komt de foto wel in beeld. Dat kan je wel doen bij nieuw te plaatsen foto's (erg omslachtig) maar het is niet te doen om het gehele forum af te lopen en alle codes te veranderen.
Bij foto;s via Photobucket geen probleem.

..

juiced

Re: Foto's via Imageshack weg

Bericht door juiced » 01 feb 2010, 03:30

SietskeV schreef: Wat is het probleem?[/list]
Er kunnen geen foto's meer geplaatst worden via Imageshack. De code is wel in het conceptbericht te zien, maar bij plaatsen staat er niets. Een deel van de al eerder geplaatste foto's is ook verdwenen.
Als je de gehele url code, behalve het deel dat tussen [img]en[/img] staat weghaalt komt de foto wel in beeld. Dat kan je wel doen bij nieuw te plaatsen foto's (erg omslachtig) maar het is niet te doen om het gehele forum af te lopen en alle codes te veranderen.
Bij foto;s via Photobucket geen probleem.

..
SietsKeV, Als het probleem is dat de plaatjes/foto's/images niet meer zichtbaar zijn. Ligt het aan imageshack. Imageshack is een FTUU(Free To Use Uploader).. Je upload hier jou plaatjes/foto's/images en die worden TIJDELIJK opgeslagen voor je. Na enige tijd raken jou uploads de beschikbaarheid kwijt.

Ik hoop dat je dat bedoelde, en ik je vraag voldoende heb beantwoord.

M.v.g, JuiCed

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 01 feb 2010, 11:20

Imageshack probleem inderdaad. Imageshack laat ze (meestal) staan zolang ze regelmatig worden opgevraagd. Een beter alternatief vind ik Fotopocket, minder irritante reclame ook. Ik heb zelfs een interface gemaakt zodat mensen vanaf mijn forum afbeeldingen op Fotopocket kunnen zetten. Daardoor stimuleer ik ook dat men Fotopocket gebruikt ipv Imageshack.

EelkeB

Bericht door EelkeB » 01 feb 2010, 13:02

Hij zegt dat als hij de URL tussen [img]en[/img] laat staan dat het wel werkt, dus de foto is nog wel beschikbaar op ImageShack.

Hoe kom je precies aan de code voor het invoegen van de ImageShack-afbeelding? ImageShack is geen standaard functie van phpBB. Heb je een MOD geinstalleer hiervoor ofzo?
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gesloten