- http://www.geld-internet.nl http://
Verdien online!:
Vandaag begon het probleem
phpBB versie: 3.0.6
Hoe kan je aparte kolommen onder elkaar zetten met elk fora? bijv: een kolom met ''informatie'' en een kolom met ''diensten fora'' en nog een met ''extra info'' enz.
Ik zou graag meerdere onder elkaar zetten met aparte kopjes zodat het overzichterlijker word.
Gr. Lars, geldinternet
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Hoe meerdere aparte kolommen onder elkaar zetten op de hoofd
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Hoe meerdere aparte kolommen onder elkaar zetten op de hoofd
- FreakyBlue
- Contacteer:
Re: Hoe meerdere aparte kolommen onder elkaar zetten op de hoofd
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt? Wil je kolommen toevoegen of rijen? Of heb je het over het aanmaken van categorieën en forums?
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Heej heej,
Ik begin net met een vriend een game community ( forum only ).. En nu ben ik dus bezig met het forum en verschillende dingen.. Ik noem mezelf het nubje in deze praktijken. Maar goed. Daarom vraag ik om te leren en zelf op een dag. Mensen te kunnen ondersteunen.
Dat was mijn intro
Wat hij waarschijnlijk bedoelt is het volgende:
Als je op het "forum overzicht bent" Zie je de Hoofdforums staan.. Dus een kolom met een forum naam. Daar onder kleinere kollemen met forum onderdelen.
Zelf ben ik hier ook niet uit! En zou graag antwoord op deze vraag willen natuurlijk
.
Voorbeeld.

Ik begin net met een vriend een game community ( forum only ).. En nu ben ik dus bezig met het forum en verschillende dingen.. Ik noem mezelf het nubje in deze praktijken. Maar goed. Daarom vraag ik om te leren en zelf op een dag. Mensen te kunnen ondersteunen.
Dat was mijn intro

Wat hij waarschijnlijk bedoelt is het volgende:
Als je op het "forum overzicht bent" Zie je de Hoofdforums staan.. Dus een kolom met een forum naam. Daar onder kleinere kollemen met forum onderdelen.
Zelf ben ik hier ook niet uit! En zou graag antwoord op deze vraag willen natuurlijk

Voorbeeld.
Het wordt niet veel helderder van de uitleg, maar bedoel je dat je naast de standaard kolommen "Forum", "Onderwerpen", "Berichten" en "Laatste bericht" nog extra kolommen wil toevoegen? DUs in feite wil je extra gegevens tonen per forum?
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Nee nee, kijk na het plaatje... daar staan 3 rode strepen. Oke.. totaal staan er 3 kollomen onder elkaar? Lijkt me duidelijk toch... Gaat niet over onderwerpen, berichten dat zijn de horizontale kollomen. Moet je niet na kijken.EelkeB schreef:Het wordt niet veel helderder van de uitleg, maar bedoel je dat je naast de standaard kolommen "Forum", "Onderwerpen", "Berichten" en "Laatste bericht" nog extra kolommen wil toevoegen? DUs in feite wil je extra gegevens tonen per forum?
Er staat dus:
Forum
Left4infect.com || servers
Welcome to left4infect.com
Nu wil ik dus dat onder die drie een nieuw forum komt. Gescheiden van de bovenste drie. Voorbeeld.
Forum |
Left4infect.com || servers | <----- eerste kollom
Welcome to left4infect.com |
<----- tussen ruimte
Forum |
Left4infect.com || servers | <-----tweede kollom
Welcome to left4infect.com |
Voor als jullie mijn woorden niet begrijpen, heb ik hier even een zichtbaar voorbeeld gemaakt.

Je wilt gewoon een nieuwe categorie aanmaken?
Dat doe je op dezelfde manier als dat je een nieuw forum maakt, alleen selecteer je bovenaan in het dropdown menu niet "Forum" maar "Categorie". Vervolgens kan je in die categorie weer forums aanmaken.
Is dat wat je bedoeld?

Dat doe je op dezelfde manier als dat je een nieuw forum maakt, alleen selecteer je bovenaan in het dropdown menu niet "Forum" maar "Categorie". Vervolgens kan je in die categorie weer forums aanmaken.
Is dat wat je bedoeld?
Jeroen
Ja ik had dat al geprobeerd? Maar werd niet weer gegegeven terwijl ik permissies wel had ingesteld?
M.v.g, juiced
Edit*** Heb het al, moest weer een forum maken ( een nieuwe en in hoofdforum 2 plaatsen ).. Bedankt voor jullie hulp!
M.v.g, juiced
Edit*** Heb het al, moest weer een forum maken ( een nieuwe en in hoofdforum 2 plaatsen ).. Bedankt voor jullie hulp!

"Kolommen" die onder elkaar staan heten rijen. Kolommen zijn die verticale dingen die naast elkaar staan.
Ziedaar de verwarring.

Dutch Open Projects
Hihi, mijn fout daarvoor!
..
Maar bedankt!
Voor mij is dit onderdeel
OPGELOST!