Geen pop-up bij nieuw privébericht
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Geen pop-up bij nieuw privébericht
Ik gebruik de stijl DVGFX2 , een subsilver2 gebasseerde stijl . Moet deze dan niet actief staan ipv prosilver ? Zou dat het probleem kunnen zijn ?
print:
Stijlnaam Gebruikt door Opties Acties
Geïnstalleerde stijlen
prosilver 0 Details Deactiveer | Exporteer | Verwijder | Voorbeeld
DVGFX2 * 111 Details Deactiveer | Exporteer | Verwijder | Voorbeeld
Ongeïnstalleerde stijlen
subsilver2
Copyright: © 2005 phpBB Group Installeren
print:
Stijlnaam Gebruikt door Opties Acties
Geïnstalleerde stijlen
prosilver 0 Details Deactiveer | Exporteer | Verwijder | Voorbeeld
DVGFX2 * 111 Details Deactiveer | Exporteer | Verwijder | Voorbeeld
Ongeïnstalleerde stijlen
subsilver2
Copyright: © 2005 phpBB Group Installeren
Nee hoor, als je alleen de stijl DVGFX2 gebruikt zo je zelfs prosilver als subsilver2 kunnen deactiveren. Er hoeft dan immers maar 1 stijl actief te zijn, de rest doet hij niets mee.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Je hebt gebaseerd en gebaseerd. Meestal is het zo dat een stijl-auteur gewoon begonnen is met een kopie van een van de standaard stijlen en daar zijn eigen draai aan heeft gegeven. Sinds phpBB 3.0.4(?) is het ook mogelijk om een stijl te maken die echt overerft van een andere (complete) stijl, waarin je alle bestanden neerzet die afwijken van de moeder-stijl. Maar de meeste zoniet alle stijlen die je download maken daar geen gebruik van en staan gewoon op zichzelf (dat is ook een vereiste om opgenomen te kunnen worden in de stijlen-database van phpBB).
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Hallo , dit probleem is nog steeds niet opgelost , alleen krijg ik uit het niets ....er is helemaal niks verandert aan het forum.......wel een pop-up bericht nu .
Enkel deze pop-up is een nieuwe pagina en ik zou het graag op het forum zelf zijn verschijnen.
Iemand een idee hoe ik dit kan doen ?? Vanwaar ineens wel die pop up ???
Enkel deze pop-up is een nieuwe pagina en ik zou het graag op het forum zelf zijn verschijnen.
Iemand een idee hoe ik dit kan doen ?? Vanwaar ineens wel die pop up ???
Het hele idee achter een pop up is toch dat er een nieuw schermpje opent?Ceel schreef:Enkel deze pop-up is een nieuwe pagina en ik zou het graag op het forum zelf zijn verschijnen

Hoe bedoel je "op het forum zelf"?
Kunnen wij je ook moeilijk vertellen als jij zeker weet dat je niets aangepast hebt of veranderd of geupdate etc.Ceel schreef:Vanwaar ineens wel die pop up ???
Jeroen
Ik zou graag in het forumoverzicht een venstertje krijgen met , "je hebt een nieuw bericht", i.p.v een nieuwe pagina die geopend wordt .
Dit zou je in de template moeten opnemen. Er wordt ook al in het menu weergegeven of je priveberichten hebt, die template-variabelen kun je gebruiken om een meer in het oog springend blokje te maken.
Dutch Open Projects