E-mail notificatie abbo's

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Tommiiee

E-mail notificatie abbo's

Bericht door Tommiiee » 05 mar 2010, 23:25

Hoi,

Dit gaat over een forum wat niet van mij is, maar ik heb toch een vraag..

Ik zit op een PHPBB3 forum, en daar wordt automatisch elk topic dat ik start of in antwoord toegevoegd aan mijn abonnementen.. Ik heb het correcte e-mailadres opgegeven, en directe notificatie aanstaan, maar ik ontvang simpelweg geen e-mails :(

Ik ben niet geabonneerd op gehele forums, maar alleen op sommige onderwerpen..
Weet iemand waarom ik geen mails krijg?

Mvg,
Tom

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: E-mail notificatie abbo's

Bericht door Paul » 06 mar 2010, 10:58

Dat zal je toch aan de beheerder van het forum moeten vragen, wij kunnen je daar zonder meer informatie van bv de beheerder niet mee helpen

black lion
Contacteer:

Bericht door black lion » 02 apr 2010, 23:35

Ik ben 2e beheerder van het curacao forum http://www.curacao.nl/forum/ en zoek idd naar deze optie. Door 1 van de oude beheerders is vrij veel vervangen zonder te weten hoe en wat te doen. Dus alle instellingen waren zo goed als verdwenen. Het forum is intussen in goede staat maar de optie voor email notificatie nieuwe berichten kan ik niet vinden in het beheerders panel.

Faux

Bericht door Faux » 03 apr 2010, 18:46

Misschien zitten ze in de SPAM map? Dat had ik ook bij een phpBB forum.
Nee, mijn bestaan is geen grap
Mijn Twitter
Help ook mee aan de wiki!

EelkeB

Bericht door EelkeB » 06 apr 2010, 09:06

black lion schreef:Ik ben 2e beheerder van het curacao forum http://www.curacao.nl/forum/ en zoek idd naar deze optie. Door 1 van de oude beheerders is vrij veel vervangen zonder te weten hoe en wat te doen. Dus alle instellingen waren zo goed als verdwenen. Het forum is intussen in goede staat maar de optie voor email notificatie nieuwe berichten kan ik niet vinden in het beheerders panel.
Dit klinkt eerlijk gezegd als een ander probleem dan wat in de eerste post is omschreven. Daar lijken alle instellingen (voor wat ik begrijp) goed te werken, maar wordt de daadwerkelijke mail niet ontvangen. Jij kunt een instelling niet vinden. Klopt dat? Zo ja, dan kun je beter een eigen topic openen. Tenzij de eerste post over hezelfde forum gaat en je het probleem probeert te verhelderen, natuurlijk :)
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

black lion
Contacteer:

Bericht door black lion » 07 apr 2010, 04:00

@EelkeB; idd je hebt gelijk, het leek in het 1e zicht op het probleem bij mij. Ga een nieuwe topic zetten voor deze.

Gesloten