Gesloten topic openen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten topic openen
Wij hebben bij ons op het forum een topic gesloten.
Nu moet er toch wat gewijzigd worden in deze topic.
Is het mogelijk deze weer te openen?
Ik log in als admin, ga na het bericht, mod gereedschap maar hier tussen staat niet de optie openen.
Is dit normaal of staat er dan ergens een instelling verkeerd?
Bij voorbaat dank
Nu moet er toch wat gewijzigd worden in deze topic.
Is het mogelijk deze weer te openen?
Ik log in als admin, ga na het bericht, mod gereedschap maar hier tussen staat niet de optie openen.
Is dit normaal of staat er dan ergens een instelling verkeerd?
Bij voorbaat dank
Re: Gesloten topic openen
Ten eerste staat deze verkeert. Ten tweede: normaal zouden moderators en admin's topics kunnen wijzigen zonder deze te openen. Controleer anders even de permissies.
Verplaatst naar support.
@faux, topics die niet goed staan melden, niet zelf voor moderator gaan spelen.
Dat is natuurlijk de beste optie maar helaas zal dat in deze wel moeten.paul schreef:Verplaatst naar support.
De moderator is er niet meer en wij zullen ons forum toch door moeten laten draaien.
Hoe staan de standaard premissies van de admin ingesteld?
Je moet de forum(moderator)permissies van die bepaalde groepen eens nakijken.
Lees anders dit uitgebreide wiki artikel eens door, daarin wordt je misschien wat wijzer over het permissie systeem in phpBB.
Lees anders dit uitgebreide wiki artikel eens door, daarin wordt je misschien wat wijzer over het permissie systeem in phpBB.
Jeroen
De opmerking van Paul was erop gericht dat faux commentaar had dat dit topic in het verkeerde forum stondDVE75 schreef:Dat is natuurlijk de beste optie maar helaas zal dat in deze wel moeten.paul schreef:Verplaatst naar support.
De moderator is er niet meer en wij zullen ons forum toch door moeten laten draaien.
Hoe staan de standaard premissies van de admin ingesteld?

Hoe het standaard is ingesteld is volgens mij dat er niet of nauwelijks overlap is tussen de instellingen van de admin-groep en van de global moderators groep; een admin heeft rechten voor het ACP, een globale moderator heeft moderatie-rechten op alle forums. Als je wil dat een persoon zowel rechten op het ACP als moderatie-rechten heeft, dan kun je die persoon het beste zowel aan de groep globale moderators als aan de admin-groep toekennen. Je moet zoveel mogelijk vermijden dat je permissies dubbel gaat toekennen, want dan heb je ook meer kans dat als je rechten een keer wilt ontnemen door iemand uit een groep te halen, dat mis gaat omdat ze dezelfde rechten nog via een andere weg toegekend hebben gekregen.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
En jij doet nu dus precies hetzelfde, niet doen dus.EelkeB schreef: De opmerking van Paul was erop gericht dat faux commentaar had dat dit topic in het verkeerde forum stondModeratie-aangelegenheden hier op dit forum dus
![]()
Volgens mij doe ik niet precies hetzelfde, want ik zeg niet dat er iets verkeerd wordt gedaan, ik licht alleen een misverstand toe. Maar ik begrijp dat ik me absoluut nooit mag bemoeien met moderatie-aangelegenheden, op welke manier dan ook.
Dutch Open Projects
Stel dat er instellingen verkeerd staan is er dan een mogelijkheid om deze te resetten?
Er is geen mogelijkheid om de instellingen te resetten, wel uitgebreide mogelijkheden om de huidige instellingen te analyseren. Dit is beschreven in het Wiki-artikel dat Pietje heeft gelinkt.
Dutch Open Projects